lisselbo
Håller även på att göra ordning en grillplats under allt vildvin.
Runt poolen ska vi lägga antingen plattor eller ny trall, vi får se vad det blir.

Zanna
Vad härligt med en pool! Jag skulle också vilja ha en men här är det väldigt nära till härliga badvatten så det får bli sådant för min del. I morse började vi dagen med en simtur för det är ju så varmt.

Hoppas du tar dig tid att verkligen njuta och slöa. I dag har jag slöat i hängmattan för första gången sedan min 3-veckors semester började (sista dagen i dag sad.gif )
kerstin z5-6
Ser härligt ut , visst är det skönt med pool -bästa investeringen hittils näst växter laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Vi har en kombination av trall o sten -du får fota när ni gjort om smile.gif
Gillan
Jag kanske inte borde svara i den här tråden alls,
men nu blir jag så aviiiis, så jag näst intill skriker wub.gif

Vi fick våran pool, från Folkpool igår. En Gardenpool,
åttkantig. Det var sagt att den skulle komma igår, och det
gjorde den blink.gif

Arbetskraft hade vi fjäskat oss till för hela helgen. Allt mot mat och
dryck tongue.gif

När vi väl packat upp och sorterat alla delar och ska till att börja
bygga.................så visa det sig att vi fått beslag till en pool,
samtidigt som vi fåt väggar till en annan mad.gif

Ja,ja, det finns en fortsättning, men det var egentligen inte min mening
att förstöra din tråd lisselbo. Blev bara så himla avundsjuk wub.gif wub.gif
lisselbo
Hoppas att det löser sig för er Evgeni, så att ni hinner njuta lite innan säsongen är över.
Annars har ni ju något att se fram emot nästa sommar.
Vi hade den turen att poolen fanns här när vi flyttade hit.
malin72
jag blir inte ett dugg avis på er med hus och pooler laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
nä då inte alls avis...
ha det så mysigt vid era pooler ni så ska jag skaffa mig en liten uppblåsbar som jag kan ta ett morgondopp och svalka mig i tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Gillan
Ska man skratta eller gråta wink.gif
Idag kom det ett IL-paket från Folkpool med nya beslag smile.gif

Hälften var rätt och hälften var fel wacko.gif wacko.gif

Nääe, helt ärligt så skrattar jag mer än jag skriker wub.gif
Vad ska man annars göra tongue.gif

Men precis som du säger lisselbo, vi har ju nåt att se fram emot
till nästa sommar blink.gif laugh.gif laugh.gif
kerstin z5-6
Nämen -vad har dom för ordning på det där företaget ? och där står du med arbetskraft o allt -jag förstår du är sur sad.gif
Men om Augusti fortsätter som juli hinner du med många dopp !hoppas jag
malin72
CITAT (Evgeni @ 29-07-2006, 12:41)
Ska man skratta eller gråta wink.gif
Idag kom det ett IL-paket från Folkpool med nya beslag smile.gif

Hälften var rätt och hälften var fel wacko.gif wacko.gif

Nääe, helt ärligt så skrattar jag mer än jag skriker wub.gif
Vad ska man annars göra tongue.gif

Men precis som du säger lisselbo, vi har ju nåt att se fram emot
till nästa sommar blink.gif laugh.gif laugh.gif

tur att du inte är som jag då...att allt jag börjar med ska vara klart direkt!!!! att du kan skratta åt det. men som man säger den som väntar på något gott........
hoppas vi får se bilder sen när det är klart wub.gif
Gillan
CITAT (kerstin z5-6 @ 29-07-2006, 12:43)
Nämen -vad har dom för ordning på det där företaget ? och där står du med arbetskraft o allt -jag förstår du är sur  :(
Men om Augusti fortsätter som juli hinner du med många dopp !hoppas jag

Tack Kerstin, men jag vågar inte ens önska det wub.gif laugh.gif laugh.gif
cic
Det är så himla härligt att ligga och lata sig vid någon annans pool... Jag skulle nämligen aldrig palla dammsuga och rengöra den varje dag. rolleyes.gif
lisselbo
CITAT (cic @ 29-07-2006, 15:03)
Det är så himla härligt att ligga och lata sig vid någon annans pool... Jag skulle nämligen aldrig palla dammsuga och rengöra den varje dag. rolleyes.gif

Är faktiskt inte så himla mycket jobb med städning.
Det är väl "dammsugningen" då, men det kan vara ganska "avkopplande" och så vet man att när man är färdig så väntar ett skönt dopp.
Margaretha
CITAT (lisselbo @ 29-07-2006, 20:59)
Det är så himla härligt att ligga och lata sig vid någon annans pool... Jag skulle nämligen aldrig palla dammsuga och rengöra den varje dag.  :rolleyes:

Är faktiskt inte så himla mycket jobb med städning.
Det är väl "dammsugningen" då, men det kan vara ganska "avkopplande" och så vet man att när man är färdig så väntar ett skönt dopp.

Hörde en försäljare på radion som sa att de flesta som skaffar pool inte förstår hur mycket arbete den kräver. Minst en halvtimme om dan! Sa han, som sålde pooler.

Hu så hemskt! unsure.gif unsure.gif unsure.gif

Har alla verkligen så mycket tid över???
Björken
När man hör hur många timmar många tittar på TV om dagen så finns det säkert en halvtimma över om dagen under "poolsäsongen" för den som har denna njutning i sin trädgård.
Min dotter med familj byggde pool förra året och de njuter verkligen av att ha "badet" hemma.
amaira
Åhå wub.gif Det är till att ha det härligt!! biggrin.gif
Rossi

Håller med! Och vad ska jag med pool till som har hela havet på cykelavstånd? smile.gif

Det ser jättemysigt ut Lissebo men pool har aldrig lockat mig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon