Full version: Ledsen! :(
Magdis
För några dagar sen fick min farmor en hjärnblödning och hamnade på Sundsvalls sjukhus. Imorse ringde min pappa och sa att hon har gått bort. sad.gif Idag började min semester och vi åker till Sundsvall imorgon, men det blir en dag för sent. sad.gif Jag hade inte träffat henne sen förra sommaren.

Visserligen var hon ju gammal, men ändå. sad.gif
Rossi
Det var trist Magdis. Så synd att ni inte hann träffas nu när det var så nära. Även om människor är gamla och/eller sjuka så blir det ändå alltid lite chockartat när de går bort och det finns alltid ett tomrum efter dem.

Hoppas att du i alla fall kan få en skön semester så småningom.

Sänder lite tröstekramar.
Diabolique
*tröstkramar*
Alexander-VG-zon3
usch vad tråkit å hemskt .
tusen kramar
Gurkan
Åhhh vännen ... önskar att du var lite närmare så du kunde få en kram.

Mitt i all sorgen, tänk på att nästa generation växer i din mage just nu. En gammal försvinner, en ny kommer.

1000 kramar till dig ! wub.gif
Boxer
Kram
stennie
Tröstekramar !!!
Magdis
Tack för alla tröstande ord och kramar! wub.gif Det känns efter omständigheterna ganska okej just nu. Hon var gammal och hade drabbats av en svår sjukdom, det var ju inte oväntat. Det som gnager mest är ju tanken på att man inte har hälsat på mer än en gång om året och att vi nu inte hann dit för att ta farväl. Hon och farfar hade just flyttat in i en fin servicelägenhet och fått det jättebra.

Nu får vi iallafall åka och hälsa på farfar och möta upp min pappa som också åker dit imorgon fast från andra hållet.
yenny
Usch.. det kan inte kännas kul att missa henne med en dag sad.gif
Tröstekramar till dej!
Inga från Närke
Instämmer med samtliga som skrivit tidigare.

Kram från mig.
Ophelia
Kramen wub.gif

Spelar ingen roll om en mäniska är gammal, sorgen finns ju där ändå.
aurinko
Tröstekramar wub.gif Visst sörger man både unga och gamla och saknar dem. sad.gif
Snöflinga
Många tröstekramar från mig också ... ingen kul början på semestern och en lång väg att åka också unsure.gif
malin72
tröste kramar från mig med sad.gif
förstår att det känns jobbigt att du inte hälsade på oftare men våra gamla brukar ha förståelse för att man inte kan komma så ofta för man bygger familj mm men jag vet tanken- ja men ta sig tid att åka en helg eller så mm.... min mormor bodde i samma stad och jag fick känslan, varför gick jag inte dit och fikade med henne mm
forget-me-not
Även om det är väntat så finns sorgen och saknaden där. sad.gif

Kram wub.gif
zaaritha
Stor kram!
*Felix matte*
Oavsett ålder så finns sorg och saknad.
Skickar kram wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon