Maggan H
Den 26 augusti är det dags för Kristianstads Trädgårdsförenings utställning/försäljningsdag, och i år ska jag vara där och sälja lite perenner som jag har över. Ska nån mer dit? rolleyes.gif
Karin i Småland
Jag kommer också...ska sälja ett flertal av mina Pelargonplantor som jag har dubletter av är det tänkt smile.gif
Karin i Småland
Verkar som det blir bara du å jag Margareta laugh.gif
Maggan H
Hehe, jo då ska vi nog bli av med våra plantor. Ska du till infon på tisdag kväll?
Karin i Småland
Vilken info???
Maggan H
På tisdag kväll på slottet kl 19. Har du anmält dig till Roland? För det måste man.
Karin i Småland
Vi i Pelargonsällskapet hade utställning på Hovdala Slott 1 -2 juli (vilket blev en succé) och då var det någon där (förmodligen en av arr.) som frågade oss om det fanns intresse att vara med i Bäckaskog...och visst, vi blir 3 stycken som kommer.
Allt är redan ordnat mellan Bäckaskogs arr. och vårt kontaktombud.
Hoppas vi ses i vimlet...parken är ju stor och vad jag hört sägas så kom det ca 3000 besökare den dagen förra gången
rolleyes.gif
Maggan H
Ja, säkert syns vi där! tongue.gif Och det var massor av folk i fjol, jag var 'bara' en besökare då. laugh.gif
Samsara
Jag ska antagligen inte till Bäckaskog med PS utan till Sofiero där PS också skulle va.
lyckero
Detta har jag inte hört talas om innan - låter spännande! Det kanske kan bli en liten utflykt från Karlskrona. Var kan man hitta mer information om denna händelse?
Lyckero
Maggan H
När de har uppdaterat sidan bör det stå närmre, de lovade att uppdatera snart. Det är den 26 augusti mellan 10-16.
Kristianstads Trädgårdsförening
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon