Full version: Åh, vad jag shoppat!
misSophie
Gick in på Hortgreens hemsida o handlade! smile.gif Det blidde:

Klematis " Södertälje"
Klängros "Coral Dawn"
Rosa rosenkrage
Röd temynta
samt blandade lupinfrön

Det sak bli såå kul. Min första klematis o ännu mer rosor. Så nu ska här spikas spaljé. smile.gif

Klematisen ska få det hörnet där hortensian vantrivs. Full sol o torrt.

Men kommer blomstrena hem eller måsta jag hämta dom nånstans. Bor utsocknes, så jag hoppas att dom bara står här nån dag när jag kommer från jobbet...
Ophelia
Ja då fick du säkert bra pris! Jag kör med min logik.......du har TJÄNAT pengar!!! biggrin.gif biggrin.gif
Tezzla
Ohhh, vad roligt att shoppa loss lite! tongue.gif Jag ska göra det när jag kommer hem från semestern då jag ska gräva lite nya rabatter.
misSophie
Planeringen för planteringen är i full gång. Det är ju det som är roligt med trädgård.... Man tror man är färdig och vips! ny idé i huvet. smile.gif

Jag är ju ute efter en lummig trädgård med huset så där lite mysigt "ingrönskat" om ni förstår vad jag menar! wink.gif
Margith
CITAT (misSophie @ 01-08-2006, 12:27)
Det är ju det som är roligt med trädgård.... Man tror man är färdig och vips! ny idé i huvet. smile.gif

Precis det tycker jag också är det roliga med trädgård, man blir aldrig färdig smile.gif Behöver jag tillägga att min man inte riktigt håller med? laugh.gif

Jag har beställt från Hortogreens 2 ggr (från olika städer) och båda gångerna har jag fått blommorna levererade till dörren.
På båda ställena har vi bott lite utsocknes smile.gif
misSophie
vad trevligt att det kommer till dörren! smile.gif Det ska bli kul att komma hem från jobbet de närmaste dagarna nu då! biggrin.gif

Min man är en idéspruta han med.. Vi går i vår inte allt för stora trädgård o planerar..... Luftslotten är stora o ljusa...... wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon