Full version: Va f*n är detta?
Nanna
Denna är uppe i vårt blivande sovrum. Det är nog ett av det äckligaste jag sett. sad.gif
http://www.odla.nu/album/showpic.php?aid=8...3904&uuid=nanna

Det var dessutom smådjur som kröp på den...
Usch, det bara kryper överallt på mig nu.
Berith
Jag tycker det ser ut som en Rödbandad dödgrävare, som har fått "sällskap" av några parasiter.

------------
Ett litet tillägg bara.... Nog för att jag tycker att alla småkryp också får finnas, men det vete sjutton om jag skulle gå så långt att jag skulle kalla dom för husdjur? rolleyes.gif
amaira
Instämmer med Berith.

Den (de rolleyes.gif ) bryr sig inte om dig, och har definitivt kommit in i misstag! (För du är väl fortfarande vid liv huh.gif Åh, förlåt så mycket sleep.gif har så svårt för att låta bli att retas unsure.gif wub.gif )

I naturen är de viktiga nedbrytare som står för en mycket viktig del i ekologin. Dessutom är de rödsvarta skalbaggarna vackra wub.gif
Fast inte deras parasiter förstås... Så där rent subjektivt uttryckt bara.
Nanna
Jo, en dödgrävare var det. Hittade till och med en sån med såna djur på sig på Internet. Men varför sitter de där? Är baggen sjuk då?

Jag har inte mördat den. sleep.gif Vi öppnade fönstret och släckte lampan i rummet med hopp att den skulle flyga ut själv.
Den var borta i morse iaf.

Den hade nog inte varit fullt så äcklig om den inte haft de där djuren på sig...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon