Full version: jag vill bara visa ,
tarzan

Så här ser min damm ut ,
Den börjar att bli klar nu.
Växterna runt om är ju inte så stor än, Så jag längtar redan till nästa sommar, Hoppas att det blir bra när dom växer till sig lite mer.
noora
Jättefint! smile.gif
Betty
Snyggt! wub.gif Nån gång - i framtiden... ska jag med ha en damm... sleep.gif
Tesa
Jättesnyggt!
AnitaO
Jättesnyggt!
Jag längtar också efter en damm.
Vill gärna ha massor av hostor runt omkring smile.gif
rosita
Tjusigt! wub.gif wub.gif wub.gif
Helen i Piteå Zon 5
Jättefint! rolleyes.gif / Helen
chokladblomman
Jättefint!
*beundrar* wub.gif
mammafia
ååå vad fin den var wub.gif jag vill också ha en damm i min trädgård sad.gif
ogräset
Hej

Det blev jättefint, hur djup är den? har du några fiskar i dammen?

MVH Birgitta biggrin.gif
tarzan
Den är bara, ca 40 cm djup
Jag har fyra st guldfiskar som bor där,
Så till vintern får dom flytta in.
ogräset
Tjena

Kul att du kikade in i mitt album vi har 11st koi de största är 30cm, övervintrar i förrådet det funkar bra.

MVH Birgitta
linvik
Ljuvligt!!!

Du måste ha en sittplats också så du kan sitta och njuta av ditt vatten och dina växter! Vilken lycka att få ihop nåt så fint! :-)
tarzan
Jodå, Jag håller på att bygga en sitt plats bredvid dammen, För jag ser den inte från altanen,
Och efter som jag precis har satt i fiskar i dammen så är det jätte mysigt att vara där, det blir en "pergola" där jag har planterat kaprifol, så jag hoppas till nästa år att den växer till sig lite.
Yin o Yang
Fantastiskt snyggt wub.gif ! Vill också ha en damm, men har inte hittat någon bra plats än (och inte lyckats övertyga min äkta hälft tongue.gif ) wink.gif . Men , idén är planterad och förr eller senare så brukar det bli verklighet sleep.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon