andersen
Självklart så kommer jag och gå, inte vill man missa Christer Sjögren.
cic
Lite långt att åka kanske, men det är inte omöjligt att jag knäpper på TVn. Ha det så kul i kväll andersen! smile.gif

Edit: Ser nu i din rubrik att det är den 5 augusti.. Trodde du menade Allsång på skansen.
birgitek
Nix, Christer Sjögren är inte min favorit, han ger mej rysningar av obehag.
Vet inte varför, för han har ju egentligen en fantastisk röst men jag tycker att hela karln är motbjudande.
Birgit Ek
Anki V
CITAT (birgitek @ 01-08-2006, 18:51)
Vet inte varför, för han har ju egentligen en fantastisk röst men jag tycker att hela karln är motbjudande.
Birgit Ek

Dito
För att inte tala om när han lutar sig framåt och genom TV.n ser mig djupt in i ögonen wacko.gif

/Anki
Lady Hamilton
För mig räcker det med att jag träffade honom för ett par veckor sedan smile.gif
Eva i Skåne
CITAT (Anki V @ 01-08-2006, 18:59)
Birgit Ek

Dito
För att inte tala om när han lutar sig framåt och genom TV.n ser mig djupt in i ögonen wacko.gif

/Anki

huh.gif huh.gif Visst är han läskig huh.gif huh.gif

Lyssna på honom kan jag göra, rösten är det ju inget fel på som sagt sleep.gif , men se honom huh.gif NÄÄÄÄÄ blink.gif
Gurkan
Christer Sjögren, och Celine Dion och evt. Carola, borde gjutas in i tunnor med betong och slutförvaras 500 meter ner i urberget tillsammans med annat livsfarligt avfall. wacko.gif

Hoppas konserten var bra Andersen ! laugh.gif
Anki V
CITAT (Gurkan @ 01-08-2006, 22:02)
Christer Sjögren, och Celine Dion och evt. Carola, borde gjutas in i tunnor med betong och slutförvaras 500 meter ner i urberget tillsammans med annat livsfarligt avfall.  :wacko:

Nu tog du väl ändå i........ ohmy.gif ohmy.gif
Gillan
Christer Sjögren! Tack , men , nej tack! Honom har jag
inte mycket till övers för. Men alla har vi ju olika smak blink.gif
*Felix matte*
Smaken är som.... rolleyes.gif
Crister Sjögren har glatt oss (mig) med måååånga fina, sköna låtar då han sjöng
i Vikingarna.
Men allt eftersom åren gått så har han för mig blivit person som jag
inte riktigt orkar med att se.
Hans självgoda attityd får mej att byta kanal då han syns i TV-rutan
... blir liksom aaaallldeles för mycket.
Gossen Ruda
Men det finns väl olika sorters inhägnader och burar på skansen? I en bur kan han väl inte göra så mycket skada. rolleyes.gif
netaave
Har varit på en konsert med CS då jag vann biljetter på lokalradion.
Fruktansvärt är det enda jag kan sammanfatta det med och då gillar jag ändå dansmusik.
Någon mer dryg och självgod människa än denna man är nog svårt att hitta han förstörde själv genom att säga "eftersom jag är så snygg" "jag är ju bäst" m.m. i den stilen.
Aldrig mer!
Tezzla
CITAT (Anki V @ 01-08-2006, 18:59)
Birgit Ek

Dito

/Anki

Nämen, please! Tänk på att jag precis ätit och behöver behålla min föda.

*Ser nu Chrille framför mig och ryyyyyser*
cosmos
Trodde det bara var jag som mådde så illa av den mannen!!! unsure.gif

Nu tycker jag nästan lite synd om honom..jag har aldrig kunnat slå på en som ligger..och här verkar han ligga rätt lågt! rolleyes.gif rolleyes.gif
birgitek
CITAT (cosmos @ 02-08-2006, 21:03)
Trodde det bara var jag som mådde så illa av den mannen!!! unsure.gif

Tänk det trodde jag med, men vi är tydligen fler.
Birgit Ek
Tezzla
CITAT (Gossen Ruda @ 01-08-2006, 22:18)
Men det finns väl olika sorters inhägnader och burar på skansen? I en bur kan han väl inte göra så mycket skada. rolleyes.gif

Åjo! Blicken, blicken! Finns inga burar eller galler som kan skydda en från den blicken... laugh.gif
ninnisky
CITAT (birgitek @ 02-08-2006, 21:16)
CITAT (cosmos @ 02-08-2006, 21:03)
Trodde det bara var jag som mådde så  illa av den mannen!!! unsure.gif

Tänk det trodde jag med, men vi är tydligen fler.
Birgit Ek

jag tror vi är riktigt många... för jag känner ingen som gillar honom!
Björken
Hoppsan här kommer jag och trampar in och säger att jag gillar Christer Sjögren och det måste nog finnas fler än jag som gör för, annars skulle varken hans skivor säljas så mycket eller hans framträdande vara så välbesökta.
Boxer
Det finns en anledning till att han blivit öronterrorist och inte hjärnkirurg

Jag tycker att århundradets luftskalle, Christer Sjögren, ska svälja sockervadden och knäppa igen. tongue.gif
Hannele
CITAT (Boxer @ 02-08-2006, 23:02)
Jag tycker att århundradets luftskalle

Det är du det, Boxer, som skriver sånt. sad.gif
gammelnalle
CITAT (netaave @ 02-08-2006, 19:04)
"eftersom jag är så snygg" "jag är ju bäst" m.m. i den stilen.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

han har nog tatt efter mig!!

OCH tänk så bra vi har det här i Sverige: Vi MÅSTE INTE titta på det vi inte vill se!!

IRON(I)MAN(NEN)
laugh.gif
Boxer
CITAT (Hannele @ 02-08-2006, 23:04)

Det är du det, Boxer, som skriver sånt. sad.gif

Tack!
Det var visst väldigt känsligt. wink.gif
netaave
Men förtjänar människan verkligen så här mycket uppmärksamhet i en tråd på odla?????
Bettson
Tänk att det fortfarande i relativt mogen ålder finns så starka åsikter om en artist att knappast någon vågar säga emot.

Och att man fäller så starka nedvärderande omdömen om en artist att alla andra som gillar honom/ henne mer eller mindre är ( ja något...lika dåligt eller åtminstone har dålig smak.)

Lasse Berghagen var töntigheten personifierad men han fick Skansen fyllt

Sjögren tål inte många, men han säljer fortfarande massor med skivor så det sitter säkert massor av smygbeundrare i stugorna.

Carola har väl fått sitt genom åren men hon säljer hon också.

En av dessa tre gillar jag inte själv men jag säger inte vilken. Jag tycker nog att man kan respektera att andra gillar en viss artist utan att fälla så nedvärderans omdömen så att de som gillar artisten i fråga ska känna sig lite löjliga.

Det räcker väl med att man säger nej den artisten är inte min faviorit jag gillar ....... i stället.

Eller är det så att man skäms så mycket att man gillar en artist som det är mode att beteckna som stöddig, töntig, äcklig att det är därför man kritiserar så hårt. Så höll man ju på i tonåren. I vissa kretsar vågade man inte säga att man gillade ABBA på 80-talet. Ändå var de på världsturne drog fulla hus och blev förmögna.

Jag bara undrar, för jag tycker det är lite konstigt. tongue.gif
aurinko
CITAT (Björken @ 02-08-2006, 21:45)
Hoppsan här kommer jag och trampar in och säger att jag gillar Christer Sjögren och det måste nog finnas fler än jag som gör för, annars skulle varken hans skivor säljas så mycket eller hans framträdande vara så välbesökta.

Jag älskar hans underbara röst wub.gif !
Hannele
CITAT (Boxer @ 02-08-2006, 23:29)
Det var visst väldigt känsligt. wink.gif

Känsligt??
Hur kan man uttala sej så nedlåtande om någon, som man inte ens har träffat? unsure.gif
aurinko
CITAT (Hannele @ 03-08-2006, 12:37)
Det var visst väldigt känsligt.  ;)

Känsligt??
Hur kan man uttala sej så nedlåtande om någon, som man inte ens har träffat? unsure.gif

ÄHUM;härinne finns det en flora av folk som är mycket duktiga på just det att skriva nedlåtande om sina medmänniskor sad.gif !
Boxer
Det var visst väldigt känsligt.  ;)

Känsligt??

CITAT

Det är du det, Boxer, som skriver sånt.  

Som du ser var ju du ordentligt snabb på att hugga tillbaka på mig, när jag säger vad jag tycker om CS - Det uppfattade i alla fall jag som känsligt. Det var faktiskt inte illa menat. Att allt som man inte väger på guldvåg måste bli så förstorat!! sad.gif
aurinko
CITAT (Boxer @ 03-08-2006, 16:35)
Det var visst väldigt känsligt.  wink.gif

Känsligt??

CITAT

Det är du det, Boxer, som skriver sånt.  
Som du ser var ju du ordentligt snabb på att hugga tillbaka på mig, när jag säger vad jag tycker om CS - Det uppfattade i alla fall jag som känsligt. Det var faktiskt inte illa menat. Att allt som man inte väger på guldvåg måste bli så förstorat!! sad.gif

Det var verkligen ord som är sååå sanna sååå;vet jo jag som har inte ens en "ordvåg" till mitt förfogande laugh.gif
Gurkan
CITAT (aurinko @ 03-08-2006, 16:50)
........

Det var verkligen ord som är sååå sanna sååå;vet jo jag som har inte ens en "ordvåg" till mitt förfogande laugh.gif

Nä, du har ju ingen "ordvåg" Solis ... det är kanske därför du får en "ordtsunami" tillbaka !!! laugh.gif

Men du har visst inte blivit bortspolad än ...
Snöflinga
CITAT (Bettson @ 03-08-2006, 12:18)
Tänk att det fortfarande i relativt mogen ålder finns så starka åsikter om en artist att knappast någon vågar säga emot.

Och att man fäller så starka nedvärderande omdömen om en artist att alla andra som gillar honom/ henne mer eller mindre är ( ja något...lika dåligt eller åtminstone har dålig smak.)

Lasse Berghagen var töntigheten personifierad men han fick Skansen fyllt

Sjögren tål inte många, men han säljer fortfarande massor med skivor så det sitter säkert massor av smygbeundrare i stugorna.

Carola har väl fått sitt genom åren men hon säljer hon också.

En av dessa tre gillar jag inte själv men jag säger inte vilken. Jag tycker nog att man kan respektera att andra gillar en viss artist utan att fälla så nedvärderans omdömen så att de som gillar artisten i fråga ska känna sig lite löjliga.

Det räcker väl med att man säger nej den artisten är inte min faviorit jag gillar ....... i stället.

Eller är det så att man skäms så mycket att man gillar en artist som det är mode att beteckna som stöddig, töntig, äcklig att det är därför man kritiserar så hårt. Så höll man ju på i tonåren. I vissa kretsar vågade man inte säga att man gillade ABBA på 80-talet. Ändå var de på världsturne drog fulla hus och blev förmögna.

Jag bara undrar, för jag tycker det är lite konstigt. tongue.gif

Bra talat Bettson rolleyes.gif
zaaritha
Skulle aldrig betala för att se ett framträdande av honom! Slisk!
Han har en bra röst--men är så ytterst jolmig!
yenny
Jag ska inte gå själv... men våra tre boende på jobbet skall gå...
De ser alla tre fram emot det, kanske inte just för Christer sjögren, men det är ju flera andra artister som uppträder också.
Berith
CITAT (andersen @ 01-08-2006, 18:05)
Självklart så kommer jag och gå, inte vill man missa Christer Sjögren.

Hoppas att du har/hade trevligt! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon