Full version: Änglablomma
mittas

Dagens skörd av änglatrumpet
wub.gif

Doftar underbart på kvällen rolleyes.gif

MVH Catarina
Mälardalens Siv
Vad fina de är!

Men jag är besviken på mina i år som inte blommar..... knopparna är så små att de knappt syns. Har ingen aning om vad jag inte har gjort i år som jag gjorde förra året, när de blev tre meter höga och blommade och blommade och blommade...... wub.gif
mittas
Hej
Ja har 5 "änglisar" wub.gif
Endast en av dom blommar, den som ja tänkte slänga.

Vet att 2 av dom "frös" i våras så ja fick klippa ner dom, sen dröjde de ända till värmen innan dom kom i gång, ser inte en enda knopp i dom.

Hoppas på nästa sommar igen rolleyes.gif

MVh Catarina
Carex
otroligt fin! wow! Såg en sådan på en balkong och blev tvungen att ställa mig under och bara stirra.
mittas
Hej
På mitt album har ja bilder på mina änglisar från i fjol
Dom blomma ända in i slutet på september eller om de var början på oktober.¨MVh Catarina wub.gif
Mälardalens Siv
Jag hade trott att de skulle bli jättefina i år eftersom det varit en bra sommar för blommor unsure.gif
Men som du säger..... jag får se fram emot nästa sommar! Och du får njuta av dina redan nu biggrin.gif
Irene_L
Vilken härlig färg du har på din änglatrumpet, Catarina. Jättefin!!
Jag har en änglatrumpet som är vit och en som är gulvit. Till nästa år vill jag nog försöka få tag i en rosa också. Ja,ja det är mycket som man vill ha när man ser alla fina bilder. wub.gif
mvh
Irene
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon