Bettson
Vad tycker ni, är hon en frisk fläkt och sprökrör för underdogs eller ett patetiskt försök att förlänga en kändiskarriär som inte är baserad på varken kunskap eller prestation.
andersen
Jag tycker synd om henne,och hennes uppföljare i från ungdomsprogrammen på tvn dom förnedrar sig själva och kränker sina barns barndom, istället för att ta hand om barnen så springer dom på krogen.

Ja det är ett patetiskt försök att förlänga en kändiskarriär.
Bettson
Kan nog inte annat än att säga det samma. Men samtidigt så får hon en hårdare bedämning än han Emanuelsson. Är det bara för att hon är tjej eller är det för att hon klassas som en bimbo.

Fast när jag tänker efter så kan nog inte en dokusåpakändis få mig att hysa förtroende oavsett om det är en manlig eller kvinnlig.

Det är nog inte de personerna som jag vill överlåta lagar, budget och mycket annat som påverkar våra liv.
AnitaO
CITAT (Bettson @ 03-08-2006, 19:41)
Det är nog inte de personerna som jag vill överlåta lagar, budget och mycket annat som påverkar våra liv.

Är nog beredd att hålla med om det laugh.gif
Tror nog också att det är ett desperat försök att hålla intresset för ens person uppe när populariteten börja dala.
Snöflinga
CITAT (AnitaGg @ 03-08-2006, 20:12)
CITAT (Bettson @ 03-08-2006, 19:41)

Är nog beredd att hålla med om det laugh.gif
Tror nog också att det är ett desperat försök att hålla intresset för ens person uppe när populariteten börja dala.

Ja, man undrar var kunskapen finns i att styra ett land unsure.gif så är det väl med de flesta småpartier... de driver för det mesta en populistisk fråga men har ingen inte mycket hum om övriga wink.gif
Piccante
Idag har det Unika partiet haft presskonferans, vet inte om man blev så mkt klokare av det dock för de har ännu inget program. Aftonbladets artikel.
Månskensbonden
Fast tänk om t ex Robinson-Emma blev stadsminister! rolleyes.gif

"Jamenvaddåååå-asså.....Jaaaag bara tycker att det skulle va liksom jettehefftit om alla ba liksom kunde få subventi....snubbvent...ja, såna där liksom GRATIS plast-tuttar, åsså fred på jorden vore bra åsså, ja-men-eller-huuur va....åsså....liksom....ja-a.....Nu bestämmer jag det!"

Jag tror Persson får se upp där... laugh.gif
Snöflinga
Det är ju bara trist sad.gif spånhuvuden som bara vill synas till varje pris ..Men det är klart att det finns nägra likasinnade som röstar på dem och inte fattar att det är bortkastade röster huh.gif OK vet att vi har demokrati ... men lite trött blir jag wacko.gif
*Felix matte*
Lika lite som jag tog Jan Emanuel på allvar... tar jag Linda R.
Bettson
CITAT (Felix matte @ 03-08-2006, 23:48)

Fast han tog sig in i riksdagen ändå. Och har ställt till med en hel del.
*Felix matte*
CITAT (Bettson @ 04-08-2006, 00:06)
CITAT (Felix matte @ 03-08-2006, 23:48)

Fast han tog sig in i riksdagen ändå. Och har ställt till med en hel del.

Aha ohmy.gif Jo att han tog sig till riksdan det vet jag... det var ungefär i den vevan som jag tappade tilltron till sossarna.
Sedan att det kom fram att han hade någon sorts ungdomsverksamhet... var lite
oklart vad jag kan minnas. DET sa STOPP hos mig. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon