Full version: flugsmälla
råse-marie
Skulle vilja köpa en sån där elektronisksak men var kan man tänkas
få tag på en sån ???
stina
Vi har en sån och den är supertoppen! rolleyes.gif

Jag har sett att mackarna brukar ha.

/Stina
aqualis
Hej
Är det en såndär med ett elektriskt galler så hittar du dem när du söker på " elektrisk flugfångare" med Google.

MVH
Inga från Närke
CITAT (råse-marie @ 10-08-2006, 12:47)
få tag på en sån ???

Om du vill beställa på nätet så finns det här, om det är rätt modell:

http://www.smack.nu/
stina
Det är i alla fall en sådan som vi har!
netaave
Billiga Nisse, där köpte vi vår.
Dit har du väl nästan gångavstånd biggrin.gif
Eva i Skåne
En sån har vi också unsure.gif En ganska grym sak faktiskt. huh.gif
Till myggor och mindre flugor är den väl okej, dom dör nog direkt, men stora flugor och getingar dör inte på en stund, ligger och rycker, vingarna bränns av osv wacko.gif

Jag har inget förbarmande med närgångna flugor och ilskna getingar, men nog är det humanare med en vanlig flugsmällare eller en hoprullad tidning unsure.gif sleep.gif
*Felix matte*
CITAT (råse-marie @ 10-08-2006, 12:47)
få tag på en sån ???

På ÖB köpte vi i år 3st á 39kr
Kräver 2st AA batterier som räcker läääänge.
Den första köpte vi på Ekohallen i Borås för 2 år sedan... fortfarande samma batterier och den fungerar utmärkt. smile.gif

Varför vi har fyra st... jag vill ha en ute, en i köket (flugor på besök) en vid datorn
(knott som dras till ljuset) och den fjärde får maken leka med tongue.gif laugh.gif wub.gif
Lady Hamilton
CITAT (Felix matte @ 10-08-2006, 22:30)
....och den fjärde får maken leka med tongue.gif  :lol:  :wub:

wub.gif Du är en omtänksam maka som låter honom ha en egen leksak laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
råse-marie
SUCK .... sad.gif har vart till varenda affär jag kan komma på i västerås och det är slut .....
Betty
CITAT (råse-marie @ 11-08-2006, 16:34)
SUCK  .... sad.gif    har  vart till varenda affär jag  kan komma på i västerås  och  det är  slut  .....

Du kan ju alltid beställa en på nätet: Här t.ex.
smile.gif
Eva i Höga
Nu har jag letat efter en sådan i hela Göteborgsområdet, t o m på bensinstationer, utan att finna någon. Finns de inte i Göteborg??? Får väl beställa en på nätet.

Eva
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon