Full version: Jag borde skämmas
netaave
Ja det borde jag verkligen som varit ledig 8 veckor och ändå grämer mig över att gå upp tidigt och åka till jobbet på måndag.
Den här ledigheten har innefattat allt från danskryssningar, barnfri helg, dagsturer, bad & sol, till elände med sjukdom, död och begravning. Bråk om arvsrätt och allt därtill.
Känner mig 20 år äldre än den 15 juni, och inte ett dugg utvilad men jag vet ju att tjejerna i fikarummet kan få mig på humör igen så varför vill jag inte?
Samma sak varje år sen har man varit på jobbet 2 timmar så är det som man aldrig varit därifrån.
Hå hå jaja är det inte jul snart! tongue.gif
Leia
CITAT (netaave @ 11-08-2006, 13:39)
Hå hå jaja är det inte jul snart! tongue.gif

Jodå! det står inte på! biggrin.gif tongue.gif
netaave
biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif
Betty
Snart är det jul igen... Nedräkningen pågår rolleyes.gif laugh.gif
*Felix matte*
Alldeles normal känsla du har tongue.gif
Jag har två grannar som ska åter till jobbet på måndag och de mår INTE BRA kan jag tala om sad.gif
christian_w
Nu är jag pensionär. Men jag känner igen känslan och jag tror att den är ganska normal och troligen orsakas av att latmasken blir särdeles aktiv just sista semesterdagen och rumsterar våldsamt i sin kammare.
Den första dagen var svår. Och detta trots att jag tyckte om mitt arbete, kamraterna etc. Men radan andra dagen var OK.
Lady Hamilton
sad.gif Och jag har tre vänner som har slut på sina jobb på måndag och de mår INTE BRA kan jag tala om.............
(semester vikariat)
pejori
men snälla netaave...det är väl inget att skämmas för laugh.gif laugh.gif
du har haft ledigt och kopplat av och njutit av sovmorgonar och fått slappa. smile.gif
kalrt man inte vill tillbaka till slitet bara så där.. smile.gif
men när du väl är där, går det av bara farten...snart är det vår igen wub.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 13-08-2006, 11:33)
men när du väl är där, går det av bara farten...snart är det vår igen wub.gif  :lol:

J**la optimist!! sad.gif laugh.gif wub.gif
Nån vår ser inte jag i sikte på länge blink.gif blink.gif blink.gif
Jag börjar i allafall min första jobbevecka nu på måndag med en fridag! ohmy.gif laugh.gif
Äsch, vi får väl konstatera att vi hade i allafall tur med vädret! tongue.gif
Säkerligen kommer man fort in i den vanliga lunken igen sad.gif
Men visst är det vemodigt när sommaren glider bort, och väldigt frustrerande att behöva gå tillbaka till vardagen igen.
netaave
Ja och det är 18 veckor till jul. sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon