brohede1
Hejsan!

Nu när sommaren går mot sitt slut är det svårt att köpa fröer - av naturliga skäl. Nu är det ju så att vissa saker går utmärkt att odla innomhus i kruka, och en liten ört-samling i köket är inte fel på hösten och vintern. Just i år har jag glömt att köpa på mig fröpåsar, och nu har jag helt slut på körvel-frön. Är det någon som kan tipsa om var jag kan få tag på detta? Via nätet eller i någon affär i Stockholmsområdet.

Monica
Merlin
Impecta har det mesta i kryddväg och en fin hemsida med bilder! Prova att odla björnrot en jättegod gammaldags krydda och flerårig smile.gif
noora
I min länksamling har jag länkar till många postorderfirmor som säljer frö.
Floppy
CITAT (Merlin @ 11-08-2006, 23:08)
Prova att odla björnrot en jättegod gammaldags krydda och flerårig  :)

F´låt... tjyvar tråden lite rolleyes.gif
Merlin: Min svärmor har frågat efter Björnrot...har sett att de säljer den på Impecta... Har leta i inläggen här om lite info om den men har inte hittat så speciellt mycket....har du lite mer info om den... sådd, skötsel mm all info mottages tacksamt smile.gif ...ska köpa frön till henne så småning om... wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon