renate
Jag har inte varit här på hela sommaren,hade inte tid.I juli tillbringade jag den mesta tiden i solstolen i trädgården med en bok,det blev en hel del trevlig läsning.den tiden är tyvärr över,nu gäller det att jobbar i trädgården,och på kvällerna kan jag sitter vid datorn.Det har varit en fantastiskt rossommar,även om rosorna blommade över snabbt i värmen.Nu har andra blomningen på en del rosorna börgat,men de har jag inte fotat än. Varsågod och titta om ni har lust,det är rätt många bilder.
Rosor 2006
Betty
Fantastiska rosor, gillar verkligen din rosgång! smile.gif Fastnade mest för bilden på honungsrosen i pärondet. wub.gif
kristerh
Underbara rosor wub.gif hur stor tomt har du när du får plats med alla rosor och allt annat wink.gif
renate
CITAT (kristerh @ 15-08-2006, 12:47)
Underbara rosor wub.gif hur stor tomt har du när du får plats med alla rosor och allt annat wink.gif

En vanlig villatomt på ca 900kvm inkl. huset och garage.Så ca 750 kvm trädgård med lite gräsyta.
Rosor finns det alltid plats för hos mig,jag har även träd och buskar.
ewa zon 3
Kikade i ditt album, mycket fint du har i din trädgård. Vita rosor mmmmm smile.gif

/Ewa
Kajsa
Härligt, en massa fina rosor, nu fick jag lust köpa Great Western igen. Du undrade över Schneekoppe och Blanch Double de Coubert, det är

Schneekoppe, har nyss fotat min
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon