Cam & co
http://www.camscorner.se/garden/ har jag nu äntligen börjat få igång min trädgårdssida - Cam's Garden ... kika gärna in!! Inte så många avdelningar är färdigställda ännu, men några finns där iaf ... bl a maskinparken, buskar, frukt & bär samt delvis blommorna ...

Kanske kan du också namnet på några av de växter jag inte vet vad det är??

P.S. Jag skriver också dagbok på sidan allt eftersom vi röjer upp ....
Helen i Skåne
Jättefin sajt! Snyggt med färgerna och bilderna, lycka till med trädgården! smile.gif
Cam & co
CITAT (Helen i Skåne @ 15-08-2006, 14:30)
Jättefin sajt! Snyggt med färgerna och bilderna, lycka till med trädgården! smile.gif

STORT TACK ;-) Önskar bara att min kamera hade varit av bättre kvalitet också så jag hade kunnat få till riktigt bra foton på härligheten här på utsidan ...

Nu är även avdelningen med info om trädgården uppe under sidan Om Cam's Garden ...
fruberglund
Roligt att se, är mycket avis på antalet kvm smile.gif
ewa zon 3
Såg härligt ut på bilderna, förstår att det är mycket jobb. Trädgården är ju stor som en större park! Lycka till! smile.gif

/Ewa
Ophelia
Åh så fint. Jag gillade kryptallen där den "låg", så mysigt wub.gif
Cam & co
CITAT (fruberglund @ 15-08-2006, 16:53)

Tack - själv blev jag avis på allt fint DU har i din trädgård istället (kikade in på din hemsida) ... och jag lovar - antalet kvm är inte bara en fördel alla gånger *hmf* det ska skötas också ;-) men jo, kul är det allt och jag håller som bäst på att lära mig vad vi har här ...
Cam & co
CITAT (ewa zon 3 @ 15-08-2006, 17:04)
Såg härligt ut på bilderna, förstår att det är mycket jobb. Trädgården är ju stor som en större park! Lycka till! smile.gif

/Ewa

Ja absolut - det är väl kanske inte för inte folk roar sig med att gena över vår tomt?! *hmmm* De tror väl att det är en kommunal park eller nåt *s*
Cam & co
CITAT (Ophelia @ 15-08-2006, 17:06)
Åh så fint. Jag gillade kryptallen där den "låg", så mysigt wub.gif

Ja den är fin, om än vi har beskurit den rätt bra nu - och kompas snyggt av diverse andra barrväxter (som inte syns på den bilden) som ädelcypresser och idegranar bl a ....
fruberglund
CITAT (Cam & co @ 16-08-2006, 00:08)
CITAT (fruberglund @ 15-08-2006, 16:53)

Tack - själv blev jag avis på allt fint DU har i din trädgård istället (kikade in på din hemsida) ... och jag lovar - antalet kvm är inte bara en fördel alla gånger *hmf* det ska skötas också ;-) men jo, kul är det allt och jag håller som bäst på att lära mig vad vi har här ...

Jo, det är väl så antar jag. Man vill alltid ha det andra har biggrin.gif Till våren kommer jag nog bli mer nöjd, vi ska köpa till mer tomt i höst är det tänkt, 1500 sköna kvm extra blir det = ca 3000 kvm totalt smile.gif

Inte en bråkdel av vad du har men mer blir det att odla på i alla fall wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon