annama
Någon som har erfarenhet av att gå omkring med hö.hand i s.k. Hoffmanställning i 5-6 veckor? Jag råkade falla och ta emot mig med handen för 2,5 veckor sedan, börjar tröttna på eländet nu och fasar samtidigt för när dom ska dra ut spikarna..... sad.gif sad.gif sad.gif Inte kul alls!
Anki på Öland
Aj, aj, aj, låter besvärligt.... Har ingen erfarenhet alls, men hoppas allt går bra och armen blir bra snart!!!
Anki
pialotta
å stackars dig
jag har inte haft den skenan men däremot spikar i fingerled och skena under hud i underarm
Pigga upp dig med att halva tiden gått i alla fall!

Sen börjar helvetet på riktigt, när du skall träna upp rörligheten i leden, det är jobbigt - ge inte upp!

Att dra ut spikarna gör inte ont.
annama
Tack till er båda som tog er tid och gav uppmuntrande svar på min fråga. Det värmde!
pialotta
biggrin.gif
men jag tyckte i ärlighetens namn att jag inte var särskilt uppmuntrande ändå som säger att det är jobbigast efteråt...

Stor kram - och kämpa hela vägen , det går att få full rörlighet tillbaks om du bestämmer sig till 1000 %
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon