Full version: blåregnet blommar
malin72
nu har det väl blivit knasigt iallafall unsure.gif unsure.gif unsure.gif
den blommar nu, det är ju den jag köpte i våras skulle till att klippa den nu för jag läste att den ska klippas nu och sedan i feb, mars igen men nu vill jag vänta lite tongue.gif tongue.gif
mulle
Grattis! Jag har aldig sett mitt blomma...
Mulle
malin72
tack!!! ska ta ny bild när den är helt utslagen...bara den inte får en chock i vinter och dör nu när man sett ett par blommor tongue.gif tongue.gif
Lady Hamilton
CITAT (malin72 @ 16-08-2006, 21:53)
tack!!! ska ta ny bild när den är helt utslagen...bara den inte får en chock i vinter och dör nu när man sett ett par blommor tongue.gif tongue.gif

Mitt är 3 år och har inte blommat sad.gif Satte ut det i rabatten invid husväggen i fjol Och det lever än...............Så nog kommer ditt att överleva
Men om du skall sätt in mera bilder gör dem små..........mycket små...........annars blir vi andra så avundsjuka på dig wub.gif
malin72
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ska kanske tänka på det och låta dom finnas kvar i albumet så ni inte blir så avis tongue.gif tongue.gif bara för att jag säger så kommer den nog inte klara sig wink.gif
men det är roligt att få se för jag trodde ALDIRG att jag skulle se den blomma tänkte att den får väl bli snygg klättrare... men så kom det samma år
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon