Kathy
Video.
Zarah P
Oh, den är så söt!
Då måste jag ju kontra med - My Cubicle samt Weird Al's version (laddas ner) You're Pitiful

laugh.gif
Jejja
CITAT (Zarah P @ 19-08-2006, 22:33)
Oh, den är så söt!
Då måste jag ju kontra med - My Cubicle

Underbar!!!!! wub.gif wub.gif wub.gif
cic
Ööö.. Jag måste vara korkad eller nåt. Men jag fattar liksom inte vad som är kul.. Jag känner ju igen melodin och så (det händer faktiskt att jag lyssnar på P3 ibland sleep.gif ), men eftersom jag aldrig tittar på MTV så vet jag inte vad dom driver med.. unsure.gif
zaaritha
Känner till låten, men ej annan version!
Är hjärtligt utled på "Yo´re so beatuful"--fy fasen!
Samt --om man lyssnar på Svensktoppen: jag spyr när jag hör "Du är min man". VIDRIGT!
Zarah P
CITAT (cic @ 19-08-2006, 23:36)
Ööö.. Jag måste vara korkad eller nåt. Men jag fattar liksom inte vad som är kul.. Jag känner ju igen melodin och så (det händer faktiskt att jag lyssnar på P3 ibland sleep.gif ), men eftersom jag aldrig tittar på MTV så vet jag inte vad dom driver med.. unsure.gif

I "It's bloody cold" driver de med videon. Han står på nån hög höjd och tar av sig kläderna och radar upp alla sina tillhörigheter framför sig i snön - och på slutet hoppar han (och det är betydligt längre ner än in denna *hihi*) ner i havet.

Obehaglig video, tycker jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon