Full version: hmm vädret?
Ti bee
Visst är väl vädret upp och ner nuförtiden? Eller är det bara jag som känner mig vilsen i väderleken? Inte just för stunden kanske, men generellt sett lite för ofta. Eller handlar det bara om att jag bytt växtzon? unsure.gif
yla
ja vetefasiken men jag tycker att det blåser alldeles för mycket
o regnar för litet
så va de inte förr
blåst blåst blåst o inge vatten
visst e de märkligt
wub.gif
Ti bee
Ja, man börjar ju undra här nere i sydligaste spetsen av landet, när de uppe i nordligaste norr ofta har varmare väder än vi här. unsure.gif fast, det unnar jag dem förstås! biggrin.gif Det vore intressant att höra hur det egentligen ligger till - är vädret normalt generellt sett nuförtiden eller är vi på väg mot nya okända vädertider? wink.gif
Tibee zon minus1
yla
jag tror att vädret e rätt normalt men vi klarar inte av att se det så med vårt lilla tidsperspektiv
men i jordens tidsperspektiv så e de alldeles normalt wub.gif rolleyes.gif
tror jag wub.gif
Ti bee
Ja, jag hoppas det, det låter bra! smile.gif
Håller förresten med dig om att bokharabindan var jättefin! Den skall vara starkväxande också, har jag hört. Skall du spaljera en?
smile.gif
yla
jepp den ska täcka in min hammock har jag tänkt mej
tongue.gif
o skydda lite för vinden kanske unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon