CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 25-08-2006, 15:53)
Vilket fint album du gjort Margith, det är inte alltid så lätt att hitta/veta vad som är frön, men det ser man utmärkt på dina bilder. Tycker du kan även visa upp det på AoT forum så att dom listansvariga kan lägga in det i frösåddslistan. / Helen
Tack Helen, det var gulligt av dig

men de stackars bilder jag lyckades åstadkomma är fixade på lunchrasten idag. Först skulle jag ge hundvalpen mat, sen skulle han ut, sen skulle jag få i mig någonting och sen hade jag 10 minuter över

Jag slet åt mig kameran och gjorde en snabbsväng i trädgården, tog nog 3 minuter, det är ungefär så länge som man kan lämna en engelsk setter-valp ensam inne (om man värdesätter golv, möbler och mellanväggar

)
Tyvärr hade jag ingen pelargon som riktigt ville visa upp fjädern på svansen, så jag tycker nog inte att mina bilder hör hemma på AoT. Och snälla, missförstå mig nu inte, men om jag tar några foton för att förklara mitt svar i ett inlägg så är det en annan sak än att vidarebefordra fotona till AoT, där ligger de kvar i all evighet
Och förvisso kan jag väl göra ett sånt album också, men då vill jag nog ha lite mer än 3 minuter på mig