catlady
Är någon här inne intresserad av att ta över vår 20-25 år gamla, 1,5 m höga (med kruka), verkligen jättefina pelarkaktus med 3 stammar, och har något spännande i träd/busk/växtväg att byta med?
Vi flyttade nyligen och bor i liten lägenhet med minimalt med plats. Vi planerar att flytta nästa år igen, kanske utomlands, och kaktusen är alldeles för tung och otymplig för att hålla på och flytta den hela tiden.
Men den är nästan lika gammal som jag är, så jag vill inte slänga den! Jag fick den som barn och då var den endast en 5 cm hög liten gullig kaktus wub.gif
catlady
Om ingen på odla.nu är intresserad så kanske det i alla fall finns någon som vet vart jag kan vända mig? blink.gif smile.gif
Alexander-VG-zon3
har pm dig wub.gif
bitte48
Om ingen hör av sig borde någon plantskola vara intresserad.
catlady
Tack för svar! Jag fortsätter att hoppas att någon vill ha henne, annars ska jag kontakta en plantskola eller trädgård.
catlady
Tänkte att en bild kunde hjälpa till lite. Tyvärr blev den lite suddig, men detta är min älskling!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon