ifibi
Jag har skaffat en till katt, det belv en till perser. Zelma heter hon och är fyra månader 1 augusti. Det var inga problem att sammanföra henne med Pyret. Nästan lite för enkelt, hade väntat mig mer fräs och morr...Pyret surade i ca tre dagar och efter det har de lekt och haft roligt varje dag.

Här är lite bilder:

Leker med Favvoleksaken

Busar i papperspåsen

Pyret funderar på att vara med

När man busar så mycket så blir man också väldigt trött
malin72
jätte söt kul att dom blev kompisar tongue.gif en liten ulltuss vill bara gossa wub.gif
Maria i Helsingborg
ena gossingar - grattis till nyförvärvet smile.gif
Reserv
Herre jösses!!! Kan man annat än bara smälta?? rolleyes.gif wub.gif Ljuvlig liten Zelma wub.gif
yenny
Vilken söt liten tuss wub.gif
Biggan_
Så söööt! wub.gif
Kathy
wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
mixa
Söt katt du har! Lycka till med den. Perser/exotic är mina favoriter också. Jag köpte min första för 2år sedan. Jag har alltid haft bondkatter förut. Alla kattraser har alltid ngt som tilltalar...
Titta gärna in på min nya hemsida.
Hälsningar från ett regnigt Östergötland!
Ps det ända som går bra i trädgården nu är att dra upp ogräs!!

www.vastergardenskatt.se
Leia
Åh, så söt! wub.gif wub.gif wub.gif smile.gif
Castea
smile.gif wub.gif
zaaritha
Ställer du ut kissarna?
Varför just perser??
ifibi
Nej, jag ställer inte ut. Jag valde att skaffa perser eftersom jag och sambo bor i en etta och de är bra lägenhetskatter. De är lugna i temeramentet och behöver inte så stor yta att bo på. Dessutom tycker jag att de är vackra! Här där jag bor är det mycket trafik och många stora vägar så jag skulle aldrig våga ha utekatt.
zaaritha
Visst är de fina--men-ursäkta mej-- jag tycker mer om katter m "normala"
nosar! Som bondkatter, birma, engelskt korthår, burma--o s v. wub.gif
ifibi
Smaken är som baken!

Själv älskar jag mina små plattnosar och tycker att de är finast i hela världen! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon