Full version: Nya bilder!
Micke32
Har äntligen lagt in lite bilder, tyvärr försvann en del bilder då jag skulle förminska dom sad.gif Men ni får gärna kolla på dom jag lagt in hitills biggrin.gif tar lite tid att ändra storlek på alla bilder man har. Pelargonbilder kommer säkert under dagen tongue.gif
Alexander-VG-zon3
prova att ha två bilder ha en i orginal storlek sen spara en ny bildsom är minskad
Micke32
Pelargoner inlagda med men långt ifrån alla biggrin.gif En del är okända så vet ej namnet på dom tyvärr.
Alexander-VG-zon3
CITAT (Micke32 @ 29-08-2006, 12:46)
Pelargoner inlagda med men långt ifrån alla biggrin.gif En del är okända så vet ej namnet på dom tyvärr.

fin samling
Inga från Närke
CITAT (Micke32 @ 29-08-2006, 12:46)

Tack Micke32 för titten det var fina bilder, framförallt pelargonerna. Jag har alltid otur med pelargoner så jag njuter av alla andras.
Ophelia
Jag hittade en pellis som jag tyckte om, det är en okänd nr. 4. Himla intressanta blommor smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon