fruberglund
Ingen större risk kanske men slänger ändå ut frågan.

Funderar på att köpa den men vill veta om nån som har den är nöjd/missnöjd osv.

Min man köpte en billig sort på nätet, onödigt tyckte jag men märkte sen hur bra det var nu när man håller på att måla huset biggrin.gif

Tyvärr har min man bara plats för sin musik (hårdrock) i sin tycker han...hehe, nejdå jag fick låna lite plats men nu sist hade han tagit bort mitt och bytt ut mot sitt. Ska nog ha en egen i så fall tänkte jag tongue.gif

Onödigt??? Ja, kanske men jag är lite prylgalning och nåt sånt har jag faktiskt inte köpt sen min gamla freestyle laugh.gif laugh.gif laugh.gif
CurlySue
hej,
ett tips är att satsa på en med rejält med minne i.....allra minst 1 gb...men gärna 10-60 gb beroende på plånbok....
det är nämligen rysligt lätt att fylla dem....

DU har inte funderat på att köpa en iPod?
CurlySue
bara pytteliten dyrare än Sony Walkman...
http://www.blocket.se/vi/9201032.htm?ca=11_s
fruberglund
Den här är på 2 GB.

Nej, jag vill inte ha en Ipod biggrin.gif Vill ha en Sony, har bara fastnat för den. Vill heller inte ha en med hårddisk i, går lättare sönder om man t.ex. tappar den.

Min mans SER UT som en Ipod fast det är en replika = kostade bara 300 spänn men kvalitén är väl efter det också tongue.gif
CurlySue
själv drömmer jag om ett par iPod video...så att ungarna kan hålla sig lugna i bilen.....och jag kan kolla in den senaste romantiska rullen på väg ned till landet (52 mil enkel resa) och mannen kör.... rolleyes.gif
fruberglund
Ja, skulle väl inte vara dumt kanske. Fast jag tycker inte tv och sånt hör hemma i bilen, tror tyvärr det stör koncentrationen även på den som kör sad.gif Pratar aldrig i mobilen när jag kör heller, tycker det stör för mycket också tongue.gif Men det är ju jag det biggrin.gif

Ahhhh, jag blir galen. Har surfat runt på varenda sida som säljer såna och nästan ALLA har bara rosa och lila...jag vill ha en silver!!! Ja, då finns de inte i lager eller så är de för dyra (kan ju inte betala 200 spänn mer bara för färgen).
1 Gb finns i silver men inte just 2 GB. Suck! Eller så är det svindyr frakt från det stället så då blir den för dyr för det sad.gif

Jaja, Onoff hade svart i butik, inte på nätet. Ska åka och kolla, de kanske har silver i butiken fast den inte finns med på nätet. Hoppas!!!

VARFÖR kan de inte bara ha 1 färg att välja på så hade det inte varit så krångligt! Den ska tydligen finnas i 6 färger men hittills har jag inte hittat NÅN som säljer blå (min ääääääääääääälsklingsfärg), inte ens Sonys egen sida har direkt nåt att välja på men de är de enda jag hittat som har grön i alla fall.

Ja, vilket I-landsproblem va?
CurlySue
antar att du kollat följande butiker?

http://se.pricerunner.com/sound-and-vision...05&ref=redirect
rolleyes.gif
fruberglund
Ja, fast den första som kom upp där fanns inte med på de listorna jag hittade. Fast de hade inte heller nån silver sad.gif
Pjater
Du kan ju komprimera musiken oxå så den bara tar hälften så stor plats och förstör inte kvaliten så jätte mycket på musiken wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon