Full version: hoppande gubbar mm
malin72
jag blir så avis när jag ser era blommor som rör sig eller rörliga smiles gubbar på sidan när ni gjort ett inlägg hur får man dit dom?????
tex under min hälsning skulle jag vilja ha nåt sött som många har djur eller blomma var hittar ni dom och hur får ni in dom här???????? unsure.gif
scorpan
De rörliga bilderna är gif bilder. maila mig privat så kan jag hjälpa dig hitta en massa roliga gubbar och andra roliga bilder wink.gif
Betty
På såna här ställen typ...Free animations. Googla orden Free animations så får du ännu fler träffar, ungefär 35 000 000...
När du har hittat nåt du vill ha så går du in på Din kontrollpanel och redigerar din profil. smile.gif
*Felix matte*
Här några sidor du kan kika på. smile.gif

animerade 1
2
Animerade bokstäver
aimerade smajlisar
animerade 2
animerade 3
animationer 4

lite att börja med... det finn hur mycket som helst på nätet.
malin72
tack för svaren ska genast kika ska dom läggas i albumet då eller unsure.gif unsure.gif för att få in dom menar jag
*Felix matte*
CITAT (malin72 @ 30-08-2006, 15:02)
tack för svaren  ska genast kika ska dom läggas i albumet då eller unsure.gif  :unsure: för att få in dom menar jag

Nej... du går in på en sida, högerklickar på bilden du vill ha
kopiera URL, gå sedan till inlägget
klistra in URL i knappen BILD...
men deleta först http:// som finns där.

Lycka till! smile.gif
scorpan
och då blir det så här roligt wink.gif
malin72
CITAT (scorpan @ 30-08-2006, 15:16)
och då blir det så här roligt wink.gif

ja det är ju så fint
malin72
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tack så mycket wub.gif wub.gif wub.gif nu ska jag ha kul tongue.gif tongue.gif

Felix matte var har du din profil bild ?????
hur gjorde man nu för att ändra den bilden då unsure.gif
*Felix matte*
CITAT (malin72 @ 30-08-2006, 15:21)
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tack så mycket wub.gif wub.gif wub.gif nu ska jag ha kul tongue.gif tongue.gif

Felix matte var har du din profil bild ?????
hur gjorde man nu för att ändra den bilden då unsure.gif

Länge sedan jag tog bort min bild... vill inte synas smile.gif
malin72
min bild försvann varför gjorde den det?????? unsure.gif unsure.gif sad.gif
*Felix matte*
CITAT (malin72 @ 30-08-2006, 22:17)
min bild försvann varför gjorde den det?????? unsure.gif unsure.gif sad.gif

Sånt händer ibland.
Om du vill vara säker på att få ha kvar signaturbilden så kan du spara den i ditt album
och sedan ta den därifrån. smile.gif
malin72
CITAT (Felix matte @ 30-08-2006, 22:22)
CITAT (malin72 @ 30-08-2006, 22:17)
min bild försvann varför gjorde den det?????? unsure.gif  :unsure:  :(

Sånt händer ibland.
Om du vill vara säker på att få ha kvar signaturbilden så kan du spara den i ditt album
och sedan ta den därifrån. smile.gif

ok tack för svaret smile.gif
malin72
men vad konstigt jag skulle gå in och lägga in bilden igen och den syns på "din nuvarande signatur" men inte i mina inlägg unsure.gif unsure.gif jag provar att ta bort den och lägga till den igen
malin72
CITAT (malin72 @ 30-08-2006, 22:27)
men vad konstigt jag skulle gå in och lägga in bilden igen och den syns på "din nuvarande signatur" men inte i mina inlägg unsure.gif unsure.gif jag provar att ta bort den och lägga till den igen

nämen????????????????? nu kom den av sig själv laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon