netaave
Det händer nästan varje dag och varar några sekunder. Från vä lob, rakt över huvudet ner i nackan, intensiv smärta några sekunder sen går det över. Är precis som ett sendrag.
Annars mår jag bra!
tongue.gif tongue.gif
malin72
en liten tyst fråga bara har du haft det länge eller är det på senare tid???? kan vara ett stress symtom pga den kommande op annars känns jätte obehagligt men jag drabbas av liknande känsla då och då när jag är stessan över något eller orolig unsure.gif
netaave
CITAT (malin72 @ 30-08-2006, 14:57)
en liten tyst fråga bara har du haft det länge eller är det på senare tid???? kan vara ett stress symtom pga den kommande op annars känns jätte obehagligt men jag drabbas av liknande känsla då och då när jag är stessan över något eller orolig unsure.gif

Nej det tror jag inte, jag är inte mer än vanligt stressad och inte speciellt orolig för open.
Blev tagen på sängen igår det ska jag villigt erkänna, hade ju räknat med "tidigast i november" men bara jag bestämt mig för att tacka ja har det varit lugnt.
Detta med sendraget kände jag första gången för flera år sedan, då var det väldigt sällan men nu är det så gott som varje dag. Funderar på om jag behöver byta kudde kanske.
netaave
En kompis som är sjuksköterska tror att det är muskeln på halsen som drar ihop sig, kanske sitter jag för mkt framför datorn tror hon. ohmy.gif tongue.gif
malin72
CITAT (netaave @ 30-08-2006, 22:14)
En kompis som är sjuksköterska tror att det är muskeln på halsen som drar ihop sig, kanske sitter jag för mkt framför datorn tror hon. ohmy.gif tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif ja det kan det vara, konstigt att dom kan tro något sådant sleep.gif tongue.gif
kerstin z5-6
tror jag med -testa en nackkudde " anatomiskt" utformad som avlastar bra
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon