Liselotte i zon 3
Kan någon förstå hur 8 småkillar tycker att det är lite lattjo att innan skolan börjar bränna ner min dotters dagis?
Och varför det skall vara så förbenat svårt för politikerna att få tummen ur röven och e till att vi inte behöver åka långt till baracker och fuktskadade lokaler för att de tycker det är dyrt med paviljonger här i närområdet........ mad.gif ...... sad.gif sad.gif ...jag blir så trött.

Förlåt men det är 64 små barn som har blivit utan ordinarie dagis och utportionerade. Jag bara behövde skriva av mig lite.

Liselotte i zon 3
Susanna
Det är helt sanslöst tycker jag mad.gif

En kompis till mig har råkat ut för samma sak..norra stockholm/spånga tror jag.
*Felix matte*
Nej... jag tror inte att någon kan förstå hur 8 småkillar kan tända på och bränna ner byggnader.
Synd om de 8 småkillarna tycker jag. sad.gif
Något har gått väldigt snett när sådant händer... och där tror jag det brister i föräldraansvar.

Synd är det så klart också om alla barn och föräldrar som mist dagiset. sad.gif

Stor demonstration eller påkalla medias uppmärksamhet kanske skuille hjälpa er att få bättre lokaler.
Hoppas att det löser sig snabbt, barn ska inte vistas i fuktskadade hus.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon