malin72
nu blir det så där igen att jag loggar in och allt är ljust som att jag har läst allt och det har jag verkligen inte gjort laugh.gif laugh.gif
varför blir det så unsure.gif
LadyG
Vet inte riktigt, det blir så ibland bara. Mycket irriterande är det när det händer dock.

Det är nog en hel del som råkat ut för det.
kristerh
det händer lite då och då wink.gif ibland hjälper det att lämna odla för att sedan gå in på nytt
Floppy
Det händer mig titt som tätt... det finns andra saker som också är lite skumt här...var in en liten stund här å kolla läget senast igår...stängde ner datorn pga kommande åskväder....idag när jag ska ut på forumet så måste jag logga in mig (fast jag inte har loggat ut tidigare)... och sen står det att mitt senaste besök här var den 27/8...liiiiite skumt...men det får man väl ta...huvudsaken att man får komma in å läsa å kan skriva... tongue.gif wub.gif
... är ju som sagt var beroende av odla... tongue.gif laugh.gif wub.gif
malin72
åh nej jag provade att logga ur och sen in igen för att se om det blev bra nu blev allt ljust igen sad.gif och det som skrevs under tiden innan hann bli mörkt så jag såg vad som var nytt för nu.....
jaha bara att börja om igen då rolleyes.gif
Berith
Om du loggar ut och sen loggar in igen markeras såklart alla inlägg som lästa. Dom mörka inläggen visar att dom är nya sen du tittade in här senast. Loggar du ut så blir ju alla "gamla" inlägg ljusa, även om du inte har läst dom. rolleyes.gif
malin72
CITAT (Berith @ 01-09-2006, 16:05)
Om du loggar ut och sen loggar in igen markeras såklart alla inlägg som lästa. Dom mörka inläggen visar att dom är nya sen du tittade in här senast. Loggar du ut så blir ju alla "gamla" inlägg ljusa, även om du inte har läst dom. rolleyes.gif

nej men allt är ljust det braukar det inte vara för mig....tom tex småprat,prydandsväxter mm det bukar inte vara så för mig...om jag tex aldrig läser byggen så är det altid mörk..även om jag loggar av och sen på igen
Berith
Aha... blink.gif Och du är säker på att det är samma inlägg som är mörka? Alltså... om Greta har skrivit ett inlägg i Byggavdelningen, och du loggar ut - och sen loggar in igen - är Gretas inlägg fortfarande mörkmarkerat?

För i så fall har jag ingen aaaaning! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon