katah
jag ringde till Willab och reklamerade min HYdromat bevattning, och jag kan skicka den tillbaks och få pengarna till kontot!!!!
Nu vågar jag beställa något annat av dom också, när man får så bra service!!! Applåder!

PGA, denna dumma bevattningssystem ser mina plantor heltråkiga och kala ut.... men de sista plantorna av olika tomater, chili och paprika, som inte fick plats på växthuset i våras frodas glatt där ute.

VAd gör jag då??? JO, gräver upp alla och planterar i hinkar och bär dom in i växthuset.
Jag fick faktiskt lite vårkänslor när solen sken och det var varmt och jag hade fina mörkgröna stora plantor i växthuset!!

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Maggan H
Härligt! Vad gör man inte för vårkänslorna?? biggrin.gif Jag plockade 4 röda jordgubbar idag, det smakar också sommar!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon