CurlySue
är vi fler seriöst beroende odla:iter?
titti49zon6
Jag kilar in och ut hundra ggr om dagen biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
kristerh
Jag är oxså inne flera gånger om dagen, totalt ca 2-4 tim wink.gif
*Felix matte*
Väldigt olika... ibland långa stunder, ibland kort titt
men många ggr/dag blir det för det mesta.
CurlySue
eftersom jag arbetar med it så tillbringar jag mån-fre större delen av dagen här....fast kollar ofta ett par gånger även sen jag kommit hem.
Odla är det ultimata forumet.....
netaave
Går också in flera ggr/dag både hemifrån och från jobbet.
2-4 tim
Tezzla
Vissa dagar/veckor är jag inte här alls. Andra dagar springer jag in och ut hela tiden. Så 15 min/dag borde vara det som ligger närmast...
Ophelia
Jag kan logga in mig.....sedan surfa runt på andra ställen men vara kvar på Odla smile.gif
Gillan
jag svarade 2-4 timmar per dag. Men det är så olika beroende på vad
jag håller på med. Oftast är jag här en bra stund på morgonen till-
sammans med morgonkaffet. Sen står ju datorn på hela dagen och
jag tittar in med jämna mellanrum. En del dagar blir det knappt nån
kik alls. och på helgerna blir det allt mer sällan.

Sen händer det ju att man letar efter nåt och blir fast i flera timmar
innan man hittar det man söker rolleyes.gif
Magdis
CITAT (titti49 @ 05-09-2006, 13:29)
Jag kilar in och ut hundra ggr om dagen biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Samma här. biggrin.gif Några långa stunder i taget brukar jag inte vara här. Om man sitter och gaggar på MSN kan man ju ha sajten uppe ganska länge under tiden iofs.
wolkenkrabber
inte den bleksate... jag brukar kolla in lite nu och då när jag har tråkigt... så jag har ingen sammanlagd tid eller något hum hur lång tid det är övre huvud taget... men röstade på en timma...
stina
På vardagarna far jag ut och in otaliga gånger på dagen eftersom jag sitter framför datorn hela tiden på jobbet. En stund varje kväll blir det också. På helgerna brukar det bli 1-2 gånger/dag. Jag svarade 2-4 tim/dag, men vet egentligen inte hur lång tid det blir sammanlagt...

/Stina
Berith
Jag svarade Nästan hela dan - bara för att vara på den säkra sidan. sleep.gif
LadyG
Går in titt som tätt, korta stunder i taget. måste ju hålla koll biggrin.gif

2-4 timmar gissar jag att det blir på en dag men det kan ju vara en grov underskattning, så trevligt som det är här wub.gif
stennie
CITAT (sarah68 @ 05-09-2006, 15:15)
eftersom jag arbetar med it så tillbringar jag mån-fre större delen av dagen här....fast kollar ofta ett par gånger även sen jag kommit hem.
Odla är det ultimata forumet.....

Jobbar du inte tongue.gif laugh.gif

Jag jobbar också med IT, men jag har så mycket att göra så jag hinner mest bara läsa lite då och då !
wub.gif
winer
håller med
Snöflinga
Den tanken har faktiskt också slagit mig ... ser framför mig en hoper odlaiter på sina arbetsplatser, sittande framför datorn och Odla unsure.gif Är det OK för arbetsgivaren eller är det brist på arbetsmotivation wub.gif
Betty
CITAT (Snöflinga @ 01-10-2006, 16:41)
Den tanken har faktiskt också slagit mig ... ser framför mig en hoper odlaiter på sina arbetsplatser, sittande framför datorn och Odla unsure.gif Är det OK för arbetsgivaren eller är det brist på arbetsmotivation wub.gif

Jag vet att det finns en del egenföretagare bland oss odlaiter... smile.gif
birgitek
Men , hur hinner ni?
Birgit Ek
Betty
CITAT (birgitek @ 04-10-2006, 21:35)
Men , hur hinner ni?
Birgit Ek

Beror väl på vad man gör - och när... rolleyes.gif biggrin.gif
Viola o. Alba
Har inte varit medlem i mer än ett dygn... men svarade helt sanningsenligt - flera timmar! det finns ju hur mycket som helst på dessa sidor. har sörjt trädgårdsdags frånvaro (jo jag lyssnade utan att ha odlingsplätt) för det var ju veckans bästa program. men är lycklig - här har jag funnit den igen: odlarhumorn! laugh.gif

perfekt för en föräldraledig... som inte har något annat för sig än att sitta å gläppa vid datorn sleep.gif
CurlySue
själv arbetar jag med datorsupport via telefon mesta dels, så när inte telefonen ringer, eller något annat finns att göra...ja då är det Odla som gäller.
Farbror Blå
Jag passar också på rätt ofta mellan andra göromål wink.gif
Bettson
Jag kilar in och tittar mellan mina stansningspauser när jag tar en kopp kaffe. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon