Full version: Garden North ?
Agneta z5-6
Måste vara imbecill.Hittar ingenstans ,hur mycket man måste beställa för - eller vad frakten går på. Någon vänlig själ kanske vet sad.gif wink.gif

//Agneta
kerstin z5-6
Ingen limit -du kan beställa en enda påse , ofta fraktfritt men kolla genom att fylla i shopping cart och gå till betalning -du avbryter naturligtvis innan du skrivit visakort nr -då ser du vad frakt kostanden är nu
Knappast mer än 1 can dollar -frö är lätta .. men som sagt i fjol var det fraktfritt om jag minns rätt laugh.gif
Margith
Jag beställde i december i fjol, för första gången.
När jag hade beställt och knoppat in Visa-kortsnumret stod det 0,- i fraktkostnad, men när jag sen fick leveransen hade de tagit CAN$ 8,50 i fraktkostnad.
Det kanske beror på hur stor beställningen är? (Min var ganska rejäl biggrin.gif )
kerstin z5-6
jo det stämmer nog ..jag bet ung så ser jag i mina gamla papper , men limit är det ingen .)
Agneta z5-6
Jättebra,då vet jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon