Full version: Persbrandt vs Walken?
wolkenkrabber
walken så klart... Det skall vara orginalet!
LadyG
CITAT (wolkenkrabber @ 11-09-2006, 01:08)

Håller med, klart det ska vara Walken smile.gif
Kathy
Definitivt Walken. wub.gif
Betty
CITAT (wolkenkrabber @ 11-09-2006, 00:08)

Japp! biggrin.gif
fruberglund
Har inte sett nån av dem innan men det lilla jag såg (var så trögt att ladda hem trots bredband) så gillade jag Walken bäst biggrin.gif
Blue_Jean
Walken helt klart! smile.gif är lite partisk, för han är en av mina favoritskådespelare, men han gör det här bättre... smile.gif Lite roligt att såna "hårdkokta" skådisar bägge har bakgrund som dansare....

Hittar inte videon på nätet nu, men Walkens dansscen i Pennies from Heaven är riktigt bra..och rolig! dessutom strippar han samtidigt rolleyes.gif smile.gif ohmy.gif
anna_rispan
hihi, vad roligt att se de här klippen. jag har inte sett någon av dem förut. är walkens från en film eller?? kunde man läsa sig till på varför persbrandt har gjort en variant??
anna_rispan
ja hur var det nu då? någon som vet? är walkens helt fristående eller gjord för en film??
LadyG
CITAT (anna_rispan @ 14-09-2006, 14:53)
ja hur var det nu då? någon som vet? är walkens helt fristående eller gjord för en film??

Det är "bara" en musikvideo:

"Fatboy Slim - whose real name is Norman Cook - does not actually appear in his award-winning video.

It features actor Christopher Walken - who trained as a dancer before turning to acting - dancing acrobatically through an empty hotel.

The video took honours for best choreography, best editing, best art direction, best cinematography and best directing.

The video was made by Spike Jonze, the acclaimed US director of the Oscar-nominated movie Being John Malkovich."

BBC
Castea
CITAT (anna_rispan @ 11-09-2006, 18:48)
kunde man läsa sig till på varför persbrandt har gjort en variant??

Det var SVT:s "Kobra" som bad honom!

smile.gif
anna_rispan
okej, vad skojigt. bådaverkar så coola, vill inte bjuda riktigt på sig själva. de är ju de som man läser stora öppnehjätrtiga intjervjuer av var o varannan vecka. o så gör de såna saker. gillar sånt som bryter av från det förmodade mönstret
Berith
Åh.... Christopher Walken som är så motbjudande. Sorry! sleep.gif Tycker han passar så bra ihop med sin fru (om dom fortfarande är gifta), får negativa rysningar av båda två.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon