malin72
ja om man vinner 93 miljoner så kan man nog bli lätt förvirrad ohmy.gif ohmy.gif men om man bara har 90 dagar på sig att kamma hem dom skulle man nog göra det laugh.gif laugh.gif men en sak är säker jag skulle ALDRIG vilja att mitt namn eller ens stan kom ut.... ojoj vad "vänner" man skulle få då...

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,885526,00.html

men jag har hittat mitt drömhus så jag behöver låna ca så där 2 mille laugh.gif laugh.gif
Rossi
De publicerar ju alltid orten där kupongen är inlämnad vare sig man vill eller inte men det betyder ju förstås inte att man måste vara bosatt just där.

Tänk att vinna så mycket pengar! Vi har pratat om det hemma och i alla fall jag sa att jag skulle nog faktiskt inte vilja ändra på så himla mycket men jag skulle definitivt inte jobba heltid så som jag gör nu ....
Björken
De hade ju fel telenummer, nu har han hört av sig till Svenska spel själv.
malin72
CITAT (Björken @ 11-09-2006, 19:56)

japp laugh.gif laugh.gif och får en fet check imorgon tongue.gif
fruberglund
CITAT (malin72 @ 11-09-2006, 22:09)
CITAT (Björken @ 11-09-2006, 19:56)

japp laugh.gif laugh.gif och får en fet check imorgon tongue.gif

Ahhh, tänk att få ett sånt samtal en dag biggrin.gif

Grattis, du har vunnit 93 miljoner...jaha, tack tack smile.gif

Ja, det lär väl aldrig hända men hoppet finns ju där, det är ju därför man envisas med en 10-veckors på lotto med joker tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon