Full version: älvsjö mässan -07
malin72
hej på er alla smile.gif det har ju varit på tal om träffar.... jag tycker att det vore jätte trevligt att träffas på älvsjö mässan då kan man ju verkligen prata blommor över en kopp kaffe tongue.gif eftersom jag kommer ihåg att det var en del som var där iår tänkte jag att det kunde vara roligt om vi kunde försöka vara där samma dag smile.gif
det skulle ju vara roligt om vi hade knappar men..
nu visste ju jag inte "om" er i våras annars hade jag nog tyckt det redan då smile.gif
vad tycker ni skulle det vara trevligt att träffas en stund och visa våra fynd mm
Betty
Visst, men nu är du väl ändå liiiiite väl tidigt ute... Det är ju ett halvår kvar till mässan! ohmy.gif laugh.gif
malin72
CITAT (Betty @ 12-09-2006, 13:28)
Visst, men nu är du väl ändå liiiiite väl tidigt ute... Det är ju ett halvår kvar till mässan! ohmy.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif jo jag vet men eftersom att det varit på tal så tänkte jag att det vore kul att skriva in en träff i nästa års almenacka tongue.gif så har man frösådder vår blommor och en träff att längta efter laugh.gif laugh.gif
(sitter väl i en liten höst deppning) rolleyes.gif
Betty
CITAT (malin72 @ 12-09-2006, 13:31)

Här får du en stor av mig! smile.gif
sudden
vad är det för mässa?? ohmy.gif kan man hitta massa roliga saker där som man inte hittar överallt annars?? dyrt att gå in??

haha jag skulle kunna använda min knapp som jag hade på stora hundutställningen för något år sen för att andra forummedlemmar skulle känna igen mig hahaha laugh.gif
malin72
CITAT (Betty @ 12-09-2006, 14:06)
CITAT (malin72 @ 12-09-2006, 13:31)

Här får du en stor av mig! smile.gif

tack wub.gif
malin72
här är mässan finns massor av bilder från förra året wub.gif
http://www.tradgardsmassan.se/
kerstin z5-6
jag ska dit smile.gif
malin72
CITAT (kerstin z5-6 @ 12-09-2006, 21:23)
jag ska dit smile.gif

ja vad kul då är vi fyra då(med min granne) laugh.gif laugh.gif
Ophelia
Jag ska givetvis dit. Inskrivet i almanackan 10 år (minst) framåt.
malin72
CITAT (Ophelia @ 12-09-2006, 21:33)
Jag ska givetvis dit. Inskrivet i almanackan 10 år (minst) framåt.

bra bra jag ser redan hur vi sitter och pratar över fikat biggrin.gif biggrin.gif
Pantern
Ja .jag brukar gå varje år...klart att jag hänger på. wub.gif
AndreasBlomquist
Absolut, visst ska jag dit 2007 också och även de kommande 10 åren som Ophelia skrev. Antagligen blir det väl på fredagen för att undvika den lördagshystering.

I år träffade jag flera forumister på mässan och fick även med mig en mängd med goa läckra specialiteter från Åland av Mulle. Wasabisenapen som var den godaste senap jag någonsin ätit har precis tagit slut. sad.gif

Jag är också tämligen säker på att Pisanggoreng (André) ska dit också.
Lady Hamilton
Även jag skall naturligtvis åka dit smile.gif men jag har över 50 mil att åka.....
så OM någon vill träffa mig blir det nog på Lördagen
Gillan
Den här gången har jag verkligen tänkt att ta mig dit. Men, när
var eller hur är för tidigt att bestämma nu. Jag får nog planera in
släktträff med Uppsaladelen i samma veva. Då spelar det ju ingen roll
vilken/vilka dagar man går smile.gif

På återhörande när det börjar bli aktuellt smile.gif
sudden
jag ska försöka ta mig dit och kika... ni får gärna slänga upp en tråd precis innan det är aktuellt och påminna biggrin.gif
kristerh
Trädgårdsmässan är ett av årets måsten för min del, ska givetvis dit på fredagen brukar det bli.
malin72
vad roligt smile.gif jag som vill träffa så många som möjligt och bara har några mil åker dit dom dagar ni är där, får väl gå på mässa 3 dagar om det är så laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon