Full version: cattleya
sudden
japp jag söker med ljus och lykta efter en fin cattleya.. nån som är trött på sin?? tongue.gif

affären jag jobbar på plockar inte in den eftersom den är för dyr just nu sad.gif
GoSatta
du bor i sthlm och orchideehuset har väl alltid massa sånna inne, dyra men bra utbud.
sudden
CITAT (GoSatta @ 12-09-2006, 14:47)
du bor i sthlm och orchideehuset har väl alltid massa sånna inne, dyra men bra utbud.

mjo det var ju just att det var så dyrt sad.gif
scorpan
CITAT (sudden @ 12-09-2006, 14:50)

kolla i din inbox....sände ett pm till dig biggrin.gif
sudden
CITAT (scorpan @ 12-09-2006, 16:00)
CITAT (sudden @ 12-09-2006, 14:50)

kolla i din inbox....sände ett pm till dig biggrin.gif

tror det saknades något i pm'et tongue.gif
scorpan
hm... ber om ursäkt för det...testar igen biggrin.gif
foolishRice
Flickvännen är också på jakt efter en.

... eller Jag är väl egentligen på jakt efter en Cattleya (till henne) eftersom jag inte tyckte att hon skulle köpa en från blomsterlandet... wink.gif
foolishRice
Jag hade föresten en gul epicattleya som doftade underbart när den blommade.

Den lever knappt längre. Har satt den i vitmossa; hoppas att den rycker upp sig.
sudden
CITAT (foolishRice @ 12-09-2006, 22:13)
Jag hade föresten en gul epicattleya som doftade underbart när den blommade.

Den lever knappt längre. Har satt den i vitmossa; hoppas att den rycker upp sig.

hittar du fler än du behöver inte så dyrt så hojta gärna till! och sluta misshandla blommorna tongue.gif hoppas den kryar på sig smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon