Full version: Pst!
askar
SAPnet laugh.gif
AnitaO
Recepten var bra laugh.gif
askar
CITAT (AnitaGg @ 15-09-2006, 10:21)
Recepten var bra laugh.gif

och Hemlig info laugh.gif
AnitaO
Och bakfyllechat med Göran på måndag laugh.gif laugh.gif
Malvia
Jag skrattade gott! Kul sida!
Alba
Yes - 10 poäng
Jejja
Tack för den, jag behövde ett gott skratt idag... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
kristerh
recepten var verkligen bra, måste testa laugh.gif
AnitaO
CITAT (kristerh @ 15-09-2006, 13:01)
recepten var verkligen bra, måste testa laugh.gif

Lättlagat laugh.gif
Månskensbonden
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Skitbra!!!

(Fast jag tyckte recepten var lite krångliga. När jag lagt köttbullepåsen i stekpannan så blev det liksom väldigt kladdigt när den smälte. Skall de va´ så? -Fast det är klart, det blev ju lite som en ostsås.... rolleyes.gif tongue.gif )
askar
CITAT (Månskensbonden @ 15-09-2006, 13:35)
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Skitbra!!!

(Fast jag tyckte recepten var lite krångliga. När jag lagt köttbullepåsen i stekpannan så blev det liksom väldigt kladdigt när den smälte. Skall de va´ så? -Fast det är klart, det blev ju lite som en ostsås.... rolleyes.gif tongue.gif )

Tokstolle där du skulle ju hällt ut dom ur påsen mad.gif

Men du skyller förståss på Görans icke utförliga tillagningsbeskrivning. unsure.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
kristerh
(Fast jag tyckte recepten var lite krångliga. När jag lagt köttbullepåsen i stekpannan så blev det liksom väldigt kladdigt när den smälte.

Du fattar väl att du inte får ha för hög temp när du lägger i påsen wink.gif
det fattar väl alla... wink.gif laugh.gif laugh.gif
AndreasBlomquist
Superkul! Det var det roligaste jag läst på länge.
Månskensbonden
CITAT (kristerh @ 15-09-2006, 15:17)
(Fast jag tyckte recepten var lite krångliga. När jag lagt köttbullepåsen i stekpannan så blev det liksom väldigt kladdigt när den smälte.

Du fattar väl att du inte får ha för hög temp när du lägger i påsen wink.gif
det fattar väl alla... wink.gif laugh.gif laugh.gif

Närå, ingen fara! Jag hade bara 37,2 på morgonen, det kan väl inte vara för högt?! tongue.gif

( laugh.gif )
Månskensbonden
CITAT (askar @ 15-09-2006, 13:38)
laugh.gif  :lol:  :lol:

Skitbra!!!

(Fast jag tyckte recepten var lite krångliga. När jag lagt köttbullepåsen i stekpannan så blev det liksom väldigt kladdigt när den smälte. Skall de va´ så? -Fast det är klart, det blev ju lite som en ostsås.... rolleyes.gif  :P )

Tokstolle där du skulle ju hällt ut dom ur påsen mad.gif

Men du skyller förståss på Görans icke utförliga tillagningsbeskrivning. unsure.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Uppenbarligen är han expert även i köket, men man lägger ju 'stekpannan' i djupa veck när man läser att han tycker köttbullar i mikron "smakar APA"!
tongue.gif
-Vad tycker Miljöpartiet och Militanta Veganer om att han kör chimpanser i mikron?? wacko.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon