ewa zon 3
Jomenvisst, kände först igen några av bilderna, visst är de Odlaforumets "kerstin z5-6" som skrivit en artikel om frösådd i tidningen Trädgårdsamatören.
Mycket bra info som är bra att känna till när man ska dra upp perenner mm
Fin artikel Kerstin smile.gif smile.gif smile.gif

/Ewa
malin72
kul ....men så tråkigt för oss som inte har tidningen laugh.gif laugh.gif
Betty
Väntar vid postlådan med spänning, på måndag... hoppas jag får den då smile.gif
Betty
CITAT (malin72 @ 15-09-2006, 18:23)
kul ....men så tråkigt för oss som inte har tidningen laugh.gif laugh.gif

Om man är medlem i STA så får man den. smile.gif
malin72
CITAT (Betty @ 15-09-2006, 19:08)
CITAT (malin72 @ 15-09-2006, 18:23)
kul ....men så tråkigt för oss som inte har tidningen laugh.gif  laugh.gif

Om man är medlem i STA så får man den. smile.gif

men jag trodda att tidningen är "lokal" eller är det en för alla unsure.gif trodde att den var indeld i län eller så

läste lite mera noga nu om sidan hittade också en länk till nynäsamatörerna smile.gif jag känner ju folk som är med här nere men inte har jag tänkt såååååå långt japp nu ska det betalas in laugh.gif laugh.gif
Helen i Piteå Zon 5
Nämen vad kul! rolleyes.gif Ser fram emot nästa nummer då. /Helen
Ludvig Johansson
Humpfh!

Varför har andra fått tidningen och inte jag??? Jag känner mig mycket förorättad och lite ledsen. sad.gif

TA kommer ut så sällan att man glömmer bort att man prenumererar på den emellanåt. Fast det är härligt när den kommer. Bara det inte blir en massa stenpartiväxter, det borde ha skrivits nog om dem för årtionden framöver. (HEJA BUSKAR OCH TRÄD!!)
ewa zon 3
Jamen är det bara jag som fått TA ?ohmy.gif
För att sukta dig lite och glädja dig Ludvig inleds tidningen med ett 6-sidigt reportage om träd & buskar och dess höstfärger. Har inte läst tidningen så noga än förutom Kerstins artikel wub.gif

/Ewa
renate
Jag har inte heller fått tidningen,var förvånad när jag läste i AoT forum att Kerstin hade skrivit en artikel öm frösådd.Då hoppas jag att den kommer på måndag. tongue.gif
Mia, zon 3
Hoppas också på måndag (=idag).....!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon