Full version: kattungar till salu?
malin72
är det någon som har kattungar till salu???? grannen "Pinglan" som skulle få den sötnosen jag talar om i den andra tråden är på katt jakt sonen blev ju så lessen när dom inte fick den dom tingat sad.gif ännu värre nu när vi vet hur den har det mad.gif
mari_tres
Ett tips är att kolla anslagstavlan på den lokala affären.
ifibi
Kolla upp katthem i er närhet. De har massvis med hemlösa kattungar efter sommaren.
sudden
jag har en vän i gladö som för några dagar sen iaf hade två kattungar kvar. om du vill kan jag höra om de fortfarande inte är sålda. de är precis klara för leverans smile.gif
catlady
Kattkommando Syd!
www.kks.nu
Största hjälporganisationen för katter i Sverige (tror jag). De har massvis med kattungar som letar nya hem. Alla färger, raser, kön och från många olika delar av södra halvan av landet. smile.gif
Whiskuchi
Här finns de katthem som Google hittade vid en snabb sökning smile.gif
malin72
CITAT (Whiskuchi @ 17-09-2006, 18:56)
Här finns de katthem som Google hittade vid en snabb sökning smile.gif

oj det var inte några inte sad.gif stackars små tissarna då sad.gif
malin72
idag är jag lycklig.... känns så bra hittade en jätte fin kattunge idag på nätet smile.gif jag ringde och tingade den till grannens son, han fyllde 6 år idag så i presenten av mig och min familj fick han dankar (spelas kula för fullt nu) och sen bilden på kattungen som ska hämtas om 6 veckor wub.gif
han blev så glad, satt och höll bilden mot bröstet och döpte den han blev verkligen glad wub.gif wub.gif
katten heter nu Zamra smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon