Full version: Saknar...
Kathy
Åkte till landet i onsdags och kom hem igår pga jobbet. Min man är kvar på landet med missarna och kommer hem sent imorgon kväll - och då är jag på jobbet igen. Får träffa dem först på måndag eftermiddag.

Jag saknar mina bäääbisar. unsure.gif (är man inte larvig?)

Har aldrig varit borta ifrån dem sen vi köpte dem.....man kan visst bli katt-beroende. wub.gif
Reserv
Det är juh inte bara katter, det är juh dina bäbbar, klart du saknar dom wub.gif Klart man kan bli kattberoende rolleyes.gif wub.gif
zaaritha
Jag är kattberoende, hundberoende, kanin-dito o marsvinsdito!
20 okt. ska vi hämta två minigrisar, en sugga o en kastrerad galt!
Det ÄR minigrisar--finns intyg på det!
Då är de i hämtbar ålder, s a s.
sudden
jag förstår dig! mina har precis kommit hem efter att ha bott hos min kompis i 4 veckor pga att byggjobbarna kom på att de fuskat när de renoverat alla badrum i hela huset så de fick göra om allt.......

kärt återseende förra söndan wub.gif
Kathy
F y r a v e c k o r ??
Ja, jag kan ana att det var ett kärt återseende. wub.gif wub.gif wub.gif
sudden
ja usch det kändes som om de var borta i en hel evighet...
catlady
Jag saknar alltid mina älsklingar när jag är borta längre än ett dygn. I somras var vi i Frankrike i 6 dagar och jag ville bara hem!
Kathy
Äntligen är jag hemma från jobbet och fått gooosa med mina bebisar. wub.gif wub.gif wub.gif
malin72
CITAT (Scrollan @ 18-09-2006, 10:04)
Äntligen är jag hemma från jobbet och fått gooosa med mina bebisar. wub.gif wub.gif wub.gif

mys mys wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon