Lady Hamilton
Är det fler än jag som upptäckt att det har varit en extrem ökning på vad Ad-Awerwe "hittar" numera när man kör en "sökning" ohmy.gif
Senaste 3 dagarna har jag "kastat" över 130 olika "virusar" som har hittats. Normalt brukar jag hitta kring 8-9 st..............
Är det programmet som har blivit effektivare eller är det så att "attackerna" har ökat? unsure.gif
zaaritha
Tja--nu är ju nå´n ny virus på gång......................
askar
Har inte märkt av någon ökning... körde precis Ad aware... 13 objekt hittade den
= högst normalt... eftersom jag surfar en del på olika länders sidor.
Kathy
Tack för tipset om Ad-Aware. smile.gif
Jag har haft det förut, men efter hårddiskbytet så blev det aldrig av att installera det igen, vilket jag nu gjort.
Scannade datorn och hittade bara 16 objekt, inte så farligt mycket.
mittas
Hej

En "dum" fråga nu rolleyes.gif

Ja har ad aware 6,0
men vart ser jag om de är virus han hittar
är ja helt nollade eller????

mvh Catarina
Lady Hamilton
CITAT (mittas @ 16-09-2006, 23:52)
....Ja har ad aware 6,0
men vart ser jag om de är virus han hittar
är ja helt nollade eller????........

Det är kanske jag som uttryckte mig fel wub.gif Allt är kanske inte "virus". Men det är olika "objekt" som programmet hittar och jag kallar det slentrianmässigt för virus. Jag använder mig av programmet Ad-Aware se och uppdaterade 12/9 senaste gången. Idag fanns det "bara" 14 objekt, så kanske det har lugnat ner sig nu smile.gif Eftersom ni andra inte har märkt av någon "ökning" så kanske detta var tillfälligt för mig. Sedan har jag inte "stenkoll" på vad gubben o barnen är ute på för sidor..............
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon