Full version: 213 röster
askar
Tja... man kan ju se det på olika sätt. wink.gif
Linda Rosing är iaf nöjd.

Jag tycker synd om henne sad.gif
Snöflinga
Varför det ? Tror faktiskt att hon är så korkad att hon själv tror på vad hon säger huh.gif
askar
CITAT (Snöflinga @ 20-09-2006, 21:46)
Varför det ? Tror faktiskt att hon är så korkad att hon själv tror på vad hon säger huh.gif

Just därför. sad.gif

Hon är ju mamma till två barn. sad.gif
Snöflinga
Ja då är det barnen som jag tycker uppriktigt synd om ... inte henne .
Kathy
CITAT (Snöflinga @ 20-09-2006, 22:18)

Nu hänger jag inte riktigt med. Är det synd om Lindas barn för att Lindas parti fick så få röster? wacko.gif
wolkenkrabber
CITAT (Scrollan @ 20-09-2006, 22:21)
CITAT (Snöflinga @ 20-09-2006, 22:18)

Nu hänger jag inte riktigt med. Är det synd om Lindas barn för att Lindas parti fick så få röster? wacko.gif

det var nog mer menat för hur linda är/framställs som person.... Iq fiskmås... eller det kanske är förolämpande mot fiskmåsarna....
andreas i uppsala
vilken härlig tjej laugh.gif
Kathy
CITAT (wolkenkrabber @ 20-09-2006, 22:24)
det var nog mer menat för hur linda är/framställs som person.... Iq fiskmås... eller det kanske är förolämpande mot fiskmåsarna....

Hmmm, var det inte det som var hennes avsikt? Att hon numera försöker tvätta bort den stämpeln?
wolkenkrabber
CITAT (Scrollan @ 20-09-2006, 23:46)
CITAT (wolkenkrabber @ 20-09-2006, 22:24)

Hmmm, var det inte det som var hennes avsikt? Att hon numera försöker tvätta bort den stämpeln?

imho så ser det inte ut som att hon lyckas... tvärt om nästan...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon