Full version: album och inloggnings
nina L
Varför blir jag hea tiden utloggad från mitt album när jag försöker sätta in bilder?
Maria i Helsingborg
samma här.......det är sk_t-irriterande. Så har jag alltid haft det. Är det en sorts tidsspärr, månne? mad.gif
malin72
CITAT (Maria i Helsingborg @ 23-09-2006, 11:55)
samma här.......det är sk_t-irriterande. Så har jag alltid haft det. Är det en sorts tidsspärr, månne? mad.gif

ja det verkar vara så jätte jobbigt man håller på att ta fram bilderna och sen när man ska lägga till säger den inte inloggad mad.gif men jag tror också att det är någon spärr
Gillan
Hör ni, det går att ändra. Jag har gjort det, men jag kommer inte ihåg hur eller vad jag gjorde. Måste gnugga de där grå en stund så återkommer jag sleep.gif biggrin.gif
Gillan
CITAT (Evgeni @ 23-09-2006, 13:39)
Hör ni, det går att ändra. Jag har gjort det, men jag kommer inte ihåg hur eller vad jag gjorde. Måste gnugga de där grå en stund så återkommer jag sleep.gif biggrin.gif

Oj då jag behövde inte gnugga länge blink.gif

När ni går in i albumet så finn det, uppe till vänster inställningar
där går ni in och klickar på aldrig , där det står logga in .

Hoppas ni förstod det här nu. Att förklara är inte min starka sida precis wub.gif
Maria i Helsingborg
Nu har jag ändrat - klart som korvspad, Gillan - får testa vid ett annat tillfälle. tack för hjälp! smile.gif

Tänk, det har jag varit grinig över, i över 2 år! rolleyes.gif
malin72
mähhhhhhhhh var det så vad bra det har jag inte tänkt på då kan man ju fixa albumen nu så att det blir i rätt ordning mm utan att loggas ut hela tiden

Evgeni tack wub.gif wub.gif
Gillan
Tänk att för en gång skull få vara till hjälp, i stället för att ta emot den wub.gif wub.gif laugh.gif laugh.gif
nina L
Ett STOOOORT TACK för tipset! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon