Full version: Kissande småttingar
ester
Samtidigt som vi tränar vår 2-åriga dotter på att gå på toa istället för att ha blöja tränas vår 12-veckors valp på att kissa i trädgården istället för på golvet.
Resultatet = barnet öppnar dörren och tar med valpen ut i trädgården där de båda kissar!
blink.gif

scorpan
biggrin.gif ganska smart faktiskt....valpen kissar väl där barnet kissar? blink.gif
laugh.gif då återstår bara sedan att lära om barnet in till toan... wub.gif
Castea
laugh.gif

wub.gif wub.gif
Alba
Åh det var väl gulligt.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ester
CITAT (scorpan @ 27-09-2006, 14:52)
biggrin.gif ganska smart faktiskt....valpen kissar väl där barnet kissar? blink.gif
laugh.gif då återstår bara sedan att lära om barnet in till toan... wub.gif

De kissar inte på samma plats. Kanske för att valpen är tik och lägst i rang i familjen så att hon inte skvätter revir. Lillan kommenderar "kissa där" och pekar åt valpen. Sen kissar hon själv och ser jättenöjd ut. Och valpen, ja hon vågar väl inte annat än att göra som lill-matte säger laugh.gif

I går lekte de i mitt grönsaksland. Tuffade runt efter varandra med var sin stor bönskida i munnen. Men när de inte leker ihop så bråkar de. Nästan som riktiga syskon. En av dem bits och den andre nyps i öronen och så har de dragkamp om babydockan. Valpen lekmorrar och Lillan skriker för allt vad hon är värd.
Castea
wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif

Kan inte annat än le och bli lycklig för din skull! Underbart med deras relation. Minns så väl när jag växte upp med min "storasyster" - en boxerflicka som tog så väl hand om mig, vaktade mig, slickade rent mig runt munnen som bebis.

wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon