adrian
Nu på lördag finns jag på Råstahallen i stockholm.
Där blir det reptilmässa med spännande djur som krälar eller kryper...smile.gif.

Välkomna alla med eller utan fobier för sånt här... laugh.gif
Betty
Skulle jättegärna gått på den mässan om det inte var så förtvivlat långt bort... huh.gif
Morbid
Adrian:

Jag kommer att vara där hela dagen, eftermiddagen och på kvällsarr:et.. smile.gif
mari_tres
Varför händer allt spännande i Stockholm??? mad.gif Vill ju också... sleep.gif Men att åka 80 mil på en dag är lite mer än vad jag har lust (och råd!) med... Dessutom ska jag jobba i helgen.... huh.gif Så jag hoppas på att få en redovisning av er som var där!! MED bilder!
Morbid
CITAT (mari_tres @ 28-09-2006, 11:45)
Varför händer allt spännande i Stockholm??? mad.gif Vill ju också... sleep.gif Men att åka 80 mil på en dag är lite mer än vad jag har lust (och råd!) med... Dessutom ska jag jobba i helgen.... huh.gif Så jag hoppas på att få en redovisning av er som var där!! MED bilder!

Jag tänker fota en del.. Så visst kan det bli lite bilder hitåt. Vad vill ni se? Djur eller folk eller både och..?
Lars-Olof Arvids
Både och, men mest djur! smile.gif Det låter som en spännande mässa som jag gärna hade besökt om jag hade varit i närheten. Men på lördag är jag i Köpenhamn och deltar i en internationell akvariefiskutställning! smile.gif

Olle
malin72
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 28-09-2006, 14:34)
Både och, men mest djur! smile.gif Det låter som en spännande mässa som jag gärna hade besökt om jag hade varit i närheten. Men på lördag är jag i Köpenhamn och deltar i en internationell akvariefiskutställning! smile.gif

Olle

som jag skulle vilja vara på rolleyes.gif
adrian
Allt spännande händer inte i stockholm, men på lördag blir det ialla fall där...smile.gif.

Jag ska anordna medeltida marknader i vinter och nästa år som komplement till mina "brutala blommor" och det kommer att bli lite här och där.

Reptilmässor finns på flera ställen i sverige och jag kan lägga ut info om dessa här, det gör jag ju ialla fall ändå... laugh.gif

Jag hinner aldrig gå runt själv för jag pratar ju hela tiden om växterna, men det lilla jag har sett så är det mycket nytt och konstigt som man inte annars får se runt huset hemma... tongue.gif blink.gif tongue.gif
Lars-Olof Arvids
Nu på lördag är det också reptilmässa i Rødovrehallen i Köpenhamn. Jag är inte inblandad, men är man i Köpenhamn nu kan man inte undgå att se reklamaffischerna för den!

Olle
mari_tres
Å va hände med bilderna ??? rolleyes.gif tongue.gif
Morbid
CITAT (mari_tres @ 17-10-2006, 18:17)
Å va hände med bilderna ???     rolleyes.gif  :P

Sorry.. Jag tog med kameran, men den råkade bli kvar i bilen och följde med hem med frugan igen.. wacko.gif

Jag lovar att ta bilder en annan gång.

För den intresserade, så finns det en del bilder på mest Europeiska reptiler i mitt galler på min hemsida. http://www.terrariummorbidum.se/coppergall/
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon