Alexander-VG-zon3
hejsan hejsan alla

har ni handlat nåt nu när dom säljer växter*mest perenner* för halva priset
själv i da fcik jag med mig hem
1brokbladig akleja
2julroser 2olika färger
1stäppsalvia
1.kantnepta tror jag den hette
4små roser
och en stor ros
Kajsa
Rosor, en del impulsköp blev det Maidens Blush, Coverrosor, Fairy rosor som jag är svag för.
Monarda
Jag hittade en mörkbladig rosenflockel till halva priset smile.gif Ett fynd för mig som gillar mörkbladiga växter!
marskattan
Jag har frestats, men faktiskt lyckats hålla mig från att köpa något. Ska iväg till Prag imorgon och tänkte shoppa med mig lite därifrån (om jag nu hittar något kul). Förra året så köpte jag en del tulpanlökar och liljor där, så vi får se vad det blir i år.
Ingis
Har köpt idag, en silvertall, japansk dvärgcypress och en diablo.
Fru Frö
Jag har fyndat 3 st Liten svatraronia "Hugin" (125:-/st). Jag blev helt kär och bestämde mej där och då för att gräva upp en rabatt på framsidan som jag aldrig blivit vän med, ser jätte plottrig ut.... blä

Men detta kommer att bli kanon, mot vårt gula hus och nya snygga svarta "veckobrevlåda", täckbark och vitljung framför ...... wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon