askar
Läs här!

Klipp ur artikeln: Det här främlingsfientliga gänget har bråkat ombord på Englandsbåten i princip under hela resan. De har gett sig på sådana som inte ser ut som svenskar, de har bland annat trängt sig in i en hytt och misshandlat en kvinna svårt i ansiktet, säger Lars-Gunnar Gustafsson, ledningsoperatör vid polisens länskommunikationscentral i Göteborg till TT.

Funderar på om det inte finns elpistoler som för en stund
paralyserar idioter...tills vakter/poliser hunnit sätta handfängsel på dem. mad.gif

Tänker på barnbarnet med asiatiskt utseende
ska hon kunna känna sig trygg. unsure.gif sad.gif
zaaritha
Vilka j-a idioter! De skulle ha stryk............
Fy fasen!
Vart ska detta sluta?
Nazism--igen?...... mad.gif
askar
CITAT (zaaritha @ 30-09-2006, 21:39)
Vilka j-a idioter! De skulle ha stryk............
Fy fasen!
Vart ska detta sluta?
Nazism--igen?...... mad.gif

Fortsätter det som idag... då kan vi om inte alls speciellt länge
ha ett samhälle där nazisterna styr.

Om vakter och poliser redan idag känner sig halvt om halvt maktlösa
mot dessa svin.
Hur ska det då se ut om några år. sad.gif
zaaritha
Tyvärr verkar en del poliser ha nazistiska åsikter!
Jag är rädd att det ska bli som det var m Hitler!
Så många som röstade på SD. USCH!
Gillan
För mig är det ofattbart att det alls är möjligt! Att det fanns på 30-och 40-talen, men idag! Med facit i hand! Det är helt sjukt! wacko.gif

Och hur flertalet av dem dessutom kan med och säga : att det aldrig hänt, det som hände då med alla dessa koncentrationsläger och utrotningar wacko.gif wacko.gif

Och svenska folket har låtit SD blivit så stora blink.gif . Jag skäms ta mig f**n wacko.gif

Nej usch! Jag blir så arg över människors okunnighet att det fräser om mig wacko.gif wacko.gif mad.gif
gammelnalle
ABSOLUT inget försvar för de eller det som hände, men var fick ni nazism ifrån??

Tyvärr är det inte bara den pöbeln som är/beter sig rasistiskt......

och tyvärr betydligt vanligare än ni verkar tro....

mad.gif mad.gif
Gossen Ruda
Det snällaste man kan säga om såna typer är väl ärthjärnor. Bara det att göra nåt sånt på en båt. Många ombord kan peka ut dom och dom har lika stor chans att komma undan som en snöboll i helvetet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon