Full version: är det fler än jag?
pejori
är det flera än jag, som inte kan använda sökfunktionen?
får hela tiden upp ett felmeddelande om att servern är upptagen.. sad.gif sad.gif
scorpan
jag får alltid sådana meddelanden när jag söker sad.gif

eller att jag söker fel, har det oxå stått.
pejori
nått är galet sen en månad tillbaka ungefär...det går bara inte att använda det sad.gif sad.gif
Pjater
Kan vara nån överbelstning vänta en tid mellan sökningarna, funka för mej precis smile.gif Men ibland får man ju upp de meddelanden oxå....
forget-me-not
Jag har också fått detta de senaste dagarna.
forget-me-not
Bara en tanke, kanske börjar forumets storlek närma sig maxkapacitet och gamla trådar bör arkiveras eller något?
pejori
vi får hoppas att Ingemar eller Göran kan ge oss svaret på vad som hänt smile.gif
Gillan
Japp, det måste vara nåt som är extra mycket fel på sista tiden. För aldrig har jag fått så mycket " error " när jag sökt förut. Och blir det inte error, så är det så segt så jag hunnit äta både middag och druckit kaffe innan den hunnit spottat ur sig nåt svar wacko.gif blink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon