Full version: inkorgen...
malin72
hur gör ni med era medelanden???? min är nu full och jag har raderat en del, men många med är ju bra att spara tips på hur man sköter blommorna mm..
kan man spara med på annat ställe eller hur ska man göra unsure.gif unsure.gif
jag provade att göra andra (mappar) skrev tex pelargon med..och bytte så dom hamnade där men lagerutrymmet är ju lika använt ändå wink.gif
Gertie
Jag tycker att det är enklast att samla
tips och råd i en mapp på skrivbordet på datorn.
Betty
CITAT (malin72 @ 02-10-2006, 00:11)
hur gör ni med era medelanden???? min är nu full och jag har raderat en del, men många med är ju bra att spara tips på hur man sköter blommorna mm..
kan man spara med på annat ställe eller hur ska man göra unsure.gif unsure.gif
jag provade att göra andra (mappar) skrev tex pelargon med..och bytte så dom hamnade där men lagerutrymmet är ju lika använt ändå wink.gif

Spara dem på din dator.
Gå in på Din kontrollpanel, välj
Arkivera meddelanden

"Välj inställningar för arkivering.
De arkiverade meddelandena kommer att packas ihop till den sorts fil som du har valt och skickas med e-post till din adress."
smile.gif
Pjater
Ja du, bara kopierar texterna om det inte går att överföra direkt från mappen? Till Skrivbordet eller där du vill tänkas spara dem unsure.gif
Rapchic
här på odla tar både ut och inmedelanderna plats...
du får säkert mer plats om du raderar nåra eller alla utmedelanden
gammelnalle
själv sparade jag tidigare alltid som textfil i en egen mapp: då försvann allt utom själva brödtexten. Dessutom tar det mycket liten plats och kan öppnas utan att man måste vara inloggad.
(ev nackdel är att smilysar inte syns)

b
Gillan
Jag går in i kontrollpanelen , väljer arkivera meddellanden och spar i Html-format . Då kommer de som ett mail till din egen mailbox smile.gif . Fast smileyserna är ju inte med då heller. Men det spelar väl mindre roll antar jag smile.gif
malin72
aha tack för svaren smile.gif
Hannele
CITAT (Rapchic @ 02-10-2006, 01:31)
här på odla tar både ut och inmedelanderna plats...
du får säkert mer plats om du raderar nåra eller alla utmedelanden

Bra tips, jag hittade Skickade meddelanden från 2002... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon