Full version: Boom!
Tobb
S gr det nr man har stora stenar wacko.gif laugh.gif

Nu ska jag bara ragga efter lite jord som jag ska lgga ovan p s det blir riktigt fint wub.gif
Karrolina
Vad har du gjort? Svrt att se.. Ser ut som du har slngt ett gammalt kylskp p stenen biggrin.gif Men s kan det ju inte vara..
Tobb
CITAT (Karrolina @ 05-10-2006, 10:04)
Vad har du gjort? Svrt att se.. Ser ut som du har slngt ett gammalt kylskp p stenen biggrin.gif Men s kan det ju inte vara..

N inte riktigt ett kylskp tongue.gif:) Det som syns bakom r mitt lilla hemmabyggda vxthus frn frra ret. Och lyckades ta bilden i den stund som stenen sprcks.
Det kom en kille och sprckte stenen, vilket r det enklaste man kan gra fr att dela den, tydligen. Man borrar ett hl sedan lgger man tv sprngkasplar i botten av hlet. Fyller hlet med vatten och stter i en tndpatron i en anordning verst, sprngmatta och en stor vikt.
Det smller till och stenen spricker i ngra delar smile.gif
Borde ha tagit bort vxthuset bakom fr snyggare bild smile.gif
kerstin z5-6
hm -somliga tar bort -andra drar dit smile.gif
Alla dessa stenar r hitlagda smile.gif
Alba
Detta r inte sant ........
Jag kmpar fr att f stenar i min trdgrd och du sprnger snder dem.
Jag grter .........

mad.gif
Tobb
smile.gif Denna var ju visserkigen p kanske ~5ton eller s, kanske inte den mest lmpliga att ha in grnsakslandet tongue.gif (frlt fr smileyn)

Men jag har ven gjort i ordning en stenbacke och skottat p ngra kubik med jord. Funderar p om man skulle stta taklk eller ngot?
Ni kanske har bttre frslag? wub.gif

kerstin z5-6
Jag har lite tips i din andra trd smile.gif
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon