adrian
Husdjursmässan 14-15 okt Örebro

Helgen 14-15 okt blir det husdjursmässa i Örebro, alla på odla kan köpa rabatterade biljetter via mig och får dessutom 10% på mitt sortiment.
Jag kommer att ta hem massor med Tillandsia samt att jag har möjlighet att ta med ovanliga Nepenthes m.m. då detta är i min hemstad.
Maila eller ring för specialbeställningar.
Jag kommer att ha auktion på ENORMA nepenthes så kom och lägg bud på dessa, första dagen säljer jag 2 st, och på söndagen säljer jag den sista.

Jag kan ordna biljetter för 50:-/st, 2 st av dessa blir familjebiljett.

VÄLKOMNA!

HUSDJURSMÄSSAN

Malvia
Det var jag som köpte 4 växter av dig i lördags och sa att jag såg att du skrev om mässan på Odla.
(hmmm 10 % får vi fixa nästa gång!)
Häftiga växter, en gillade verkligen flugor.
Dottern var där och spanade in kaninutställningen, ställde tyvärr inte ut själv.
adrian
CITAT (Malvia @ 16-10-2006, 13:27)
Det var jag som köpte 4 växter av dig i lördags och sa att jag såg att du skrev om mässan på Odla.
(hmmm 10 % får vi fixa nästa gång!)
Häftiga växter, en gillade verkligen flugor.
Dottern var där och spanade in kaninutställningen, ställde tyvärr inte ut själv.

Hej!
jag står och babblar i ett och telefonen ringer så att jag får springa ut i entrén och släppa in massor av folk och säga till tjejerna i kassan att de ska komma in billigare via NA kortet vilket ingen av dem egentligen har.

Det är stressigt att göra typ allt själv och hålla koll på allt och alla, det hade varit enklare om du hade sagt till mig om 10% för jag glömmer t.o.m att ta betalt ibland för växterna.

Jag har inte flera bollar i luften utan ett helt bollhav... blink.gif tongue.gif

<Kom förbi så kan du få en växt av mig, MEN säg till istället för jag är inte farlig, bara snurrig ibland då jag försöker göra flera personers jobb på en gång..

wacko.gif smile.gif
Inga från Närke
CITAT (adrian @ 16-10-2006, 20:22)
Hej!
jag står och babblar i ett och telefonen ringer så att jag får springa ut i entrén och släppa in massor av folk och säga till tjejerna i kassan att de ska komma in billigare via NA kortet vilket ingen av dem egentligen har.

wacko.gif  :)

Tack från en som du fick springa för. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon