Full version: En ledig dag
Ciczi
Tänkte att eftersom jag inte har någon schemalagd undervisning idag i skolan så hade jag planerat att jag skulle göra lite höstaktiviteter i trädgården. JAg skulle blandannat höstså lite perenner och plantera lite lök.

Tji fick jag! blink.gif

Men när man tittar ut genom fönstret ser man inte mycket. Det regnar som tusan och vinden viner runt husknuten så att det tjuter om det.

Jag går i alla fall inte ut i trädgården idag. Den kan vänta tills det slutat att blåsa ialla fall.

mvh Ciczi, som drar filten lite tätare om sig
arno
Jag fick också TJI i dag!!! Det blir till att prioritera filten eller att pyssla lite i akvariet istället.
polecat
Här blir det också inomhusjobb idag, kanske lite städning .... tråkigt, tråkigt unsure.gif men nödvändigt.
Eva i Skåne
CITAT (arno @ 06-10-2006, 10:31)
Jag fick också TJI i dag!!! Det blir till att prioritera filten eller att pyssla lite i akvariet istället.

Prioritera filten rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif smile.gif sleep.gif sleep.gif sleep.gif Åh, vad det låter skönt wub.gif
Killensomvillhagrönafingrar
Håller bara med, tänkte fixa i trädgården och sätta tegeltak på vedskjulet.

Tur att man har 157 andra halfärdiga projekt att sätta tänderna i sleep.gif

Dock inte helt fel att sitta framför datorn hemma, se ut över de upphöjda odlingbäddarna. Se de sista dahliorna vaja i regnet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon